Beantwoord

4G Voor Thuis Sim Only Ophalen In Winkel+eigen Router

  • 23 September 2021
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenmiddag, ik heb een vraagje ik wil een 4g voor thuis sim only afsluiten en dan in de winkel ophalen hoe werkt het als ik een contract moet ondertekenen krijg ik dan een email? of moet ik het invullen bij de winkel? want als ik wil laten bezorgen moet ik 1 cent overmaken via ideal. moet dat ook in de winkel? als iemand het weet hoor ik het graag!

Hoe zit het ook met eigen router? welke is er aan te raden

Groetjes

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 24 September 2021, 15:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Zelf weet ik niet zoveel van deze materie maar als ik het goed begrijp woont u in het buitengebied waar geen glasvezel ligt en het oude ADSL zeer slecht is?

Bij 4G voor thuis weet ik wel uit eerdere topics dat er standaard een Huawei modem/router word bijgeleverd, het kan zijn dat er inmiddels een ander type word bij geleverd.

Ik heb wel eens gelezen dat men niet zo maar voor 4G thuis in aanmerking komt, bij KPN o.a. moet men aan bepaalde voorwaarden voldoen bij T-Mobile weet ik dat niet.

Maar een moderator kan wellicht een beter antwoord geven

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SxSuri 

Wat leuk dat je voor een 4G voor Thuis Sim Only abonnement wilt gaan. Bij het aangaan van een nieuw contract moet ie 1 cent pinnen ook in een T-Mobile shop. Zo kunnen wij het rekeningnummer verifiëren Je kan je bestelling daar doen en bevestigen met een ID bewijs en bankpas. 

Wij raden ons eigen modem aanraden, omdat we daarvan 100% kunnen garanderen dat het goed werkt en we er ondersteuning op kunnen bieden. Op onze website kun je er meer over lezen. 

Hi @SxSuri 

Wat leuk dat je voor een 4G voor Thuis Sim Only abonnement wilt gaan. Bij het aangaan van een nieuw contract moet ie 1 cent pinnen ook in een T-Mobile shop. Zo kunnen wij het rekeningnummer verifiëren Je kan je bestelling daar doen en bevestigen met een ID bewijs en bankpas. 

Wij raden ons eigen modem aanraden, omdat we daarvan 100% kunnen garanderen dat het goed werkt en we er ondersteuning op kunnen bieden. Op onze website kun je er meer over lezen. 

Yes ik ben net langs geweest en heb de router en de Sim kaart ik ga er heel veel van genieten 😊