Beantwoord

4g voor thuis supersnel

  • 29 December 2022
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Heb sinds 20 oktober het nieuwe 4g voor thuis snel aangeschaft dit na 2 jaar een binnen router te hebben gebruikt welke al enige problemen gaaf met de download snelheid, je kon niet normaal meer streamen.

Nu met de nieuwe aanwinst is het probleem niet verbeterd, je bent in staat om het hele spul bij een t-mobile winkel naar binnen te gooien.

Zeker als je al 2 maanden bezig bent om ook maar iets geregeld te krijgen met de klantenservice, tot tweemaal toe is er een monteur van guidion geweest, deze geeft aan dat het niet aan de installatie ligt maar aan het signaal van t-mobile.

En je wordt nog bozer als een halve zool van klantenservice tegen je zegt maak je van je telefoon toch een hotspot dan heb je ook internet.

Misschien dat er nu iemand luistert

icon

Beste antwoord door eric 29 December 2022, 15:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als er geen mobiel signaal is, dan is het natuurlijk logisch dat het niet goed werkt.

Check de website wat de verwachting van het signaal is. Je kunt daar ook een probleem melden.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Corumontage ik heb je zojuist van een reactie voorzien in dit Topic: 

 Zullen we het centraal houden in één Topic? Dan houden we het overzichtelijk! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

ik heb al 2 maanden hetzelfde probleem, monteur geweest en ik krijg een nieuwe router. ik lees hier dat dit het niet op gaat lossen, helaas.

heb ook t-mobile op mijn telefoon dit is wel gewoon snel maar die heeft sinds 2 dagen ruim 200 ping. 10gb per dag is ook niet genoeg, iedere keer aanvullen vind ik geen optie.

hopelijk wordt er serieus naar dit probleem gekeken!

Reageer