4G voor thuis verlengen na 2 en nogmaals 2 jaar

  • 12 July 2022
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

goedendag,

gebruik nu 4 jaar 4G voor thuis, 2 jaar de “eerste 100GB” variant nu 2 jaar de 500G variant met buiten antenne/modem.
Nu kan ik verlengen en wil ik de hoge snelheid en databundel behouden. Modem heb ik, dus zou ik SIM only willen gaan. Ik kan alleen verlengen door te kiezen voor een nieuw modem, zo'n type heb ik dus al.

Het is dus voor mij nu 1,25 per maand goedkoper om een nieuw modem te kopen en deze dus weer op marktplaats aan te bieden. 
 

beste mensen van t-mobile, dat moet toch anders kunnen? zonde van de hardware…..

 


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je betaald misschien wel iets meer, maar je zit dan niet aan een nieuwe 2 jaar periode vast. De 5G frequentieveiling is begin volgend jaar, dus hopenlijk nu over een jaar zijn er dan hogere snelheden / grotere bundels op de markt. Kun je daarheen verlengen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @escheers 

Na de minimale looptijd van je contract wordt je contract omgezet in een contract voor onbepaalde tijd, deze kan je op elk moment opzeggen met een maand opzegtermijn. Je betaalt dan alleen nog voor de simkaart als de modem al betaald is.

Dus misschien is het een optie om niks te doen en het contract door laten lopen?

Hallo @escheers 

Na de minimale looptijd van je contract wordt je contract omgezet in een contract voor onbepaalde tijd, deze kan je op elk moment opzeggen met een maand opzegtermijn. Je betaalt dan alleen nog voor de simkaart als de modem al betaald is.

Dus misschien is het een optie om niks te doen en het contract door laten lopen?

dan betaal ik nog steeds meer dan dat ik het omzet met een nieuw modem😀

Reputatie 4
Badge

T-mobile heeft geen verleningsaanbieding. Advies is je abonnement gewoon door te laten lopen met een mogelijkheid om maandelijks op te zeggen. Bijkomend voordeel is dan dat wanneer 5gvt komt je direct in kan overstappen als je dat wilt. 😃