Beantwoord

4G voor thuis verlengen nadelig

  • 2 November 2021
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

Ik kan mijn 4G voor thuis verlengen.

 

heb het in 2019 aangeschaft met een router erbij. De heb ik gelijk afgerekend, dus ik maakte alleen abbonnementskosten. 
in het abbonement zit 150GB en een max snelheid 30mbits. 26€

mijn vriend heeft dit abbonement ook, echter met de buitenantenne. Ook gelijk afgerekend. In zijn abbonement 500 Gb en een max snelheid van 100mbits. 26€

 

nu wil ik verlengen, echter is het volgens T-mobile onmogelijk om mij dezelfde pakketgrootte te bieden. 
 

Tmobile wil helaas geen 2/3e korting geven, terwijl ik wel 2/3e minder krijg dan mijn vriend.

Het voorstel van t-mobile: een buitenantenne aanschaffen van +€300,-

of het abbonement nemen voor de buitenrouter: de kosten zijn dan: €25,- voor het abbonement en €10,- voor de router (die ik dan niet heb) = €35,- per maand

 

ik ben toch al klant? Ik heb al een huawei product gekocht, wat nog steeds werkend is. 

Hoe kan het dat T-mobile mij niet een gelijk abbonement kan leveren? Het kost ze toch niets extra? 
 

vind het een erg bijzondere benadering, wat het klantbehoud en millieu tegengaat. Waarom geen sim-only aanbieden met hogere 4g voor thuisbundels?

Heeft iemand tips?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 November 2021, 20:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Lisastr 

In dit topic zul je de antwoorden op je vragen wel vinden 🙂

https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-568/info-het-vernieuwde-4g-voor-thuis-is-hier-324496

Reputatie 7
Badge +14

Toverwoord is dus postcode check. Ze kunnen 100mbit verbinding niet landelijk aanbieden. En de locaties waar ze 100mbit bieden moet dat met buitenantenne, gericht in de richting van een mast, vandaar de aanleg door een monteur.