Beantwoord

4g voor thuis verlengen zonder modem aan te schaffen

  • 11 September 2022
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil graag mijn 4g voor thuis extra snel verlengen, maar ik heb alleen maar de optie om dat te doen met modem.

Ik heb dus al een modem met buiten antenne (Huawei) hoe verleng ik dit?

Vorige keer was het verlengen een drama, op de website kan je het niet kiezen, de chatbot snapte het niet en de telefoniste ook niet. Er is blijkbaar geen vaste procedure voor.

Dus: Hoe verleng ik mijn Extra Snel abonnement zonder een modem aan te hoeven schaffen?

icon

Beste antwoord door feplas 11 September 2022, 11:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge

Hi JowiiDK,

Waarom zou je verlengen. Je abonnement loopt loopt gewoon door met een opzeggingstermijn van een maand. Voordeel daarvan is dat je geen verplichtingen meer hebt en als je zou willen overstappen naar een ander abonnement is dat snel gedaan omdat er geen langdurige looptijd is. Je zou bijvoorbeeld wanneer 5gvt komt dan na een maand opzegtermijn overstappen naar een nieuw contract.

Er zijn geen voordelen om te verlengen.

Reputatie 7
Badge +14

Verlengen betekend dat je de standaard prijs van nu betaald en niet die van 2 jaar gelden PLUS 2 x inflatie indexatie. Maar die prijsverhoging zal niet zo groot zijn als dat je opnieuw de hardware erbij koopt.

Natuurlijk! Dat ik daar niet aan gedacht heb!
Bedankt voor jullie antwoorden.
 

Reputatie 1

Het lelijke van verlengen met alleen een simkaart is dat je van een bundel van 500Gb terug gaat naar 150Gb per maand, nu weet ik wel dat je telkens gratis 5 Gb erbij kan krijgen maar dat is niet handig.

Als ik de 500Gb wil houden, dus niet verleng betaal je per maand wel €.2,68 meer per maand, ook geen drama maar in mijn beleving klopt dit niet.

Ik wil gewoon mijn huidige abbo met 100Mbit en 505GB buitengebied verlengen zonder een nieuw modem, en dat gaat dus niet.

Foei T-Mobile.

Reageer