4G voor thuis voor nood ivm met een verhuizing

  • 30 July 2022
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Hallo allemaal, Ik heb 4G voor Thuis van T-Mobile alleen voor verhuizing aangevraagd zodat ik op mijn nieuwe adres internet op mijn laptop heb. Mijn vraag is of dat ik 4G voor Thuis ook snel weer kan afzeggen of is dit echt 2 jaar lang dat ik deze abonnement heb om te gebruiken. Ik hoef geen alles in een maar een vaste internet zou wel fijn zijn van T-Mobile. Bij mijn appartement ligt glasvezel en ik wil geen dure abonnement. Welke persoon kan mij info geven met de voor en nadelen?. Bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Dave van de Laar.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Hallo,

 

Iedereen die geschreven heeft wil ik bedanken voor de informatie. Ik ga naast 4g voor thuis de vaste t - mobile internet  gebruiken. Ik ga deze meteen bestellen via de website. 

Reputatie 4
Badge

4g voor thuis is een mobiel abonnement wat alleen met een looptijd van 2 jaar kan worden afgesloten. 

 

Je kan het abonnenment ook voor 1 jaar afsluiten. Dan betaal je 1 euro meer per maand. Hieronder de sim only:

 

Reputatie 7
Badge +14

4g voor thuis is een mobiel abonnement wat alleen met een looptijd van 2 jaar kan worden afgesloten. 

Als je een tijdelijke variant zoekt die je maandelijks kan opzeggen zijn er andere producten op de markt.

Je kunt natuurlijk ook op je nieuwe adres vast internet (zonder tv) bestellen. Wat geeft de postcode checker voor mogelijkheden?