Beantwoord

4G voor thuis zonder buitenantenne

  • 28 December 2021
  • 1 reactie
  • 302 Bekeken

Hoi.

We hebben moeten verlengen en dus gekozen voor 4G voor thuis extra snel.

Nu ben je in het buitengebied altijd de sjaak en extra duur uit voor tv en internet etc.

Tmobile denkt niet echt mee en je moet een extra duur abonnement afsluiten met een router die we niet willen. Maar he.. alles voor tevreden gebruikers van internet (lees... 3 pubers).

Jammer dat tmobile niet meeveert en een optie aanbied voor iets minder betalen en dan wel de 4g voor thuis extra snel afnemen.

Anyway... ik heb me erbij neergelegd (soms) en vraag me af... kan de router zonder buitenantenne gebruikt worden.

Aangezien wij geen gaten kunnen boren in onze bedrijfswoning. Vanwege de ouderdom van ons fijne huisje..

Hopelijk kan iemand me helpen hiermee?

 

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 28 December 2021, 08:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

De buiten antenne heeft een betere Carrier Aggregation waardoor deze juist sneller is. Het voordeel hiervan is dat je de antenne op een andere plek kan neerzetten dan waar je wifi wil hebben. Daarom hebben ze deze gekozen.

 

Belangrijk is dat de antenne geplaatst word op een plek waar het signaal goed is. Soms is het signaal sterk genoeg in huis en kan je hem dus gewoon binnen ophangen/neer zetten. Met antennekaart.nl

Kan je zien waar de mast staat. Ff testen in een mobiel met T Mobile zegt ook al een hoop