Beantwoord

4GvT Welke Router/Mifi Router

  • 13 February 2022
  • 4 reacties
  • 250 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi , wil rond April weer terug stappen naar 4GvT, voorkeur was extra snel door de 500Gb bundel (die voor ons meer dan toereikend is) 

We gaan voor Sim Only omdat ik ik de Huawei van extra snel niet zo zie zitten , geen updates en lees regelmatig problemen. Maar om daar nu 240 euro voor neet te leggen

Maar daar gast dit draadje niet ovet.

 

Welke router / mifi router gebruik je  of gebruik je een telefoon ervoor? Waarom gebruik je deze?

 

Ik zie bijvoorbeeld genoeg Huawei, TP Link en Negear, maar de keuze is reuze.

icon

Beste antwoord door eric 13 February 2022, 16:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

4g voor thuis extra snel is alleen in combinatie met een buitenantenne. Simonly is er ook. Die heeft een download snelheid van max. 30mbps.  Deze kun je in elke 4g router gebruiken. De Huawei B818 die T-Mobile verkoopt is wel heel goed met de ingebouwde antennes.

Zoals ik kenbaar heb gemaakt gaan we voor Sim Only. Daarom ook mijn vraag => wat voor apparatuur gebruiken jullie.

 

Wel bedankt voor de extra info.

Hey Huawei torentje heb ik hier in gebruik gehad (toenmalige 2018 4gvt abbo) Die staat nog op zolder. Maar bekijk grasg meerdere opties

Reputatie 7
Badge +14

Afhankelijk van je toepassing kies je dan gewoon voor 4G voor thuis simonly en koopt (of hebt) een router die bij jou past. B.v. industrieel of zonder noodzaak voor wifi . Als je geen voorkeur hebt is de B818 een prima keus.

Ik was zelf in de veronderstelling dat ik het aan mede klanten vroeg