Adreswijziging niet mogelijk

  • 21 March 2023
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Hi,

Vraag 1: Het lukt niet om mijn adres te wijzigen in mijn t-mobile omgeving. Er staat dat ik een lopende bestelling heb, maar dat is niet zo. Kan dit opgelost worden? Kan ik handmatig mijn nieuwe adres aan een moderator doorgeven?

Vraag 2: Ik ben onlangs verhuisd en heb nu een “4G voor thuis” verbinding. Die wil ik aan mijn account koppelen voor klantvoordeel. Dat lukt nu niet, waarschijnlijk omdat het adres van mijn account vs het adres van de 4G voor thuis niet overeenkomt. Misschien lost dit zich vanzelf op als mijn adres gewijzigd is, maar kan een moderator het anders handmatig koppelen?

 

Mvg,

Vincent


5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @vincentvdmeer 

Ik kan je wel een antwoord geven op vraag 2, klantvoordeel heb je alleen recht op wanneer je 2 of meer abonnementen op hetzelfde adres hebt staan.

@Waqqas Bedankt voor je antwoord. Ik ben vergeten te melden dat ik dat ook heb, namelijk ook een mobiel abonnement. Die staat nu dus nog in mijn account op mijn oude adres maar ik kan het adres niet wijzigen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @vincentvdmeer 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige huidige en nieuwe adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik kijken waar het mis gaat en of het mogelijk is om handmatig je adres te wijzigen.

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Hi Hajar, ik heb vorige week nog een reactie gestuurd op je privebericht nadat het eerder opgelost was. Zou je daar nog naar kunnen kijken? Dankjewel! 🙏

Reputatie 7
Badge +9

Hi @vincentvdmeer 

Ik heb gereageerd op je bericht. Ik hoor graag of het nu wel is gelukt!

Reageer