Annuleren/ misleidende verkoop

  • 29 December 2022
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Beste t mobile

Woensdag 28 december om 19:07 belde ik Niels Lucassen met de sales afdeling van T mobile 

Ik zocht een 4g abbonement met simkaart en router die een wifi signaal afgeeft.

Ik heb overduidelijk meerede malen vermeld dat ik het 4g data abbonement wil gebruiken voor 3 beveiligingscamera's.

De verkoper zei dat het abbonement 4 g voor thuis 150 gigabite daar geschikt voor was en dat het me geen problemen op zou leveren en ik kon onbeperkt opwaarderen zonder limiet.

Ik heb vermeld dat de camera's continue verbonden zouden zijn met wifi.
Volgens de verkoper was dat geen probleem. Nu lees ik in de voorwaarden dat het gebruik van beveiligingscamera's snel onredelijk gebruik oplevert,
en dat dat overbelastend is voor het netwerk. Deze meneer heeft me flink misleid en voorgelogen.


Ik vroeg hoelang het duurde voordat ik het thuis had. De verkoper zij daar momenteel geen mogelijkheden voor te hebben.
Hij kon het wel laten klaarleggen in de winkel en ook dan had ik gewoon wettelijk 14 dagen bedenktijd. Nu lees ik ook nog dat de bedenktijd vervalt omdat de verkoop dan niet op afstand is gedaan als je het in de winkel ophaald.

Dit gesprek is rechtsgeldig opgenomen als voicelog op mn telefoon. Dit is zeer geschikt rechtsgeldig bewijsmateriaal.

Ik kan bewijzen dat ik heb aangegeven dat het abbonement 3 bewakingscamera's moest voorzien van data en dat hij zei dat het abbonement daar geschikt voor zou zijn
en dat dat geen problemen op zal leveren.

Ik kan bewijzen dat hij me geen optie gaf het thuis te laten bezorgen.
Ik kan bewijzen dat hij zegt dat ik 14 dagen bedenktijd heb ondanks dat ik het in de winkel ophaal.

Dit is absoluut misleidende verkoop door middel van dwaling.

Deze meneer liegt naar mijn mening  mij bewust voor door te zeggen dat het abnonement geschikt is voor beveiligingscamera's en dat dat geen problemen oplevert betreft fair use policy.
Meneer liegt naar mijn mening bewust dat ik 14 dagen bedenktijd heb als ik het in de winkel ophaal zodat ik zijn sale niet kan annuleren.

Als ik had geweten dat ik bij ophalen in de winkel geen bedenktijd had had ik het niet gekocht.
Als ik had geweten dat in de voorwaarden vermeld stond dat beveiligingscamera's snel leiden tot onredelijk gebruik en overbelasting van het netwerk had ik het niet gekocht. Ik heb duidelijk vermeld dat dat het doel is van mijn aanschaf.
Anders heb ik een abbonement van 40€ die ik niet kan gebruiken.

Dit is absoluut misleidende verkoop en volgens de wet oneerlijke handelspraktijken niet toegestaan.
Deze verkoop moet vernietigd worden.

Vriendelijke groeten Niels Lucassen.


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lucassenalmelo, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Jij hebt jouw vraag al gesteld in je eerdere topic; onze moderators pakken het daar verder op. Het is niet toegestaan om meer dan één topic aan te maken wanneer je hetzelfde onderwerp aansnijdt. Zo behouden we het overzicht en helpen we je nog sneller! 😄

Houd jouw eerdere topic goed in de gaten: Annuleren 4G voor Thuis | T-Mobile Community en neem als je tijd hebt ook de Huisregels nog een keertje door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Thanks!

Dit topic gaat nu op slot.