Beantwoord

DMZ niet mogelijk huawei b618s-22d?

  • 27 September 2021
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

Hallo,

 

Sinds gisteren ben ik in het bezit van een huawei b618s-22d 4G modem. Echter valt mij 1 ding op. Het is niet mogelijk om DMZ in te stellen. Normaal gesproken zou dit onder Instellingen → Beveiliging moeten staan. Maar die optie is niet te vinden. Mijn vraag is, of het mogelijk is om een DMZ host in te stellen. Bij een huawei b618s-22d modem zonder Tmobile branding lijkt dit wel mogelijk te zijn.

Groet,

 

Erik

icon

Beste antwoord door Dave 1 October 2021, 16:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hi @erik.visscher,

Ik heb nog even gegraven in de 4G voor Thuis-archieven en daar kwam ik dit topic tegen. Zou je eens kunnen kijken of de tips en instructies die in dat topic worden gegeven je misschien verder kunnen helpen?

Bedankt. Het ziet er naar uit dat dit bewust is uitgezet in de Tmobile firmware? Ik heb een 4G router van Huawei, welke dus vrijwel dezelfde menu structuur heeft. En deze heeft wel de mogelijkheid om DMZ aan te zetten. Is dit bewust uit de firmware gehaald?

Reputatie 7

Hi @erik.visscher,

Ik heb nog even gegraven in de 4G voor Thuis-archieven en daar kwam ik dit topic tegen. Zou je eens kunnen kijken of de tips en instructies die in dat topic worden gegeven je misschien verder kunnen helpen?

Hi Erik,

Ik heb dit nagevraagd bij mijn collega en hij geeft aan dat je kunt proberen in te loggen op de router met admin/admin in plaats van je reguliere inloggegevens. 

Het zou namelijk zo kunnen zijn dat je dan meer opties te zien krijgt dan wanneer je op de normale manier inlogt. Hopelijk lukt het op deze manier!

Geprobeerd, maar ik krijg alleen een mogelijkheid om een wachtwoord in te vullen. Dus geen gebruikersnaam. Wanneer ik ingelogd ben, zie ik wel dat ik ben ingelogd als “admin”.

 

Screenshot instellingen menu.

Reputatie 7

Hi Erik,

Ik heb dit nagevraagd bij mijn collega en hij geeft aan dat je kunt proberen in te loggen op de router met admin/admin in plaats van je reguliere inloggegevens. 

Het zou namelijk zo kunnen zijn dat je dan meer opties te zien krijgt dan wanneer je op de normale manier inlogt. Hopelijk lukt het op deze manier!