[FAQ] Slechte of geen verbinding 4G voor Thuis

  • 5 December 2016
  • 32 reacties
  • 11965 Bekeken


Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 5
Hallo Hweijp,



Het lijkt erop dat er iets mis is met je modem, dus heb ik een omruiling voor je aangemeld. Je krijgt binnen 2 werkdagen een e-mail van de koerier om zelf een omruil afspraak in te plannen. Je krijgt dan een nieuw vervangende modem. Laat je ons weten of het met de nieuwe modem wel goed werkt?



Als je in de tussentijd andere vragen of verzoeken hebt dan horen we het graag van je!
Reputatie 1
Ik heb meerdere ramen aan alle kanten van het huis geprobeerd. Ook op een ander adres met een goed bereik volgens de 4G bereikkaart op de website. Op alle plaatsen reageert het modem hetzelfde. Via WiFi is het modem niet bereikbaar, dat moet met de meegeleverde utp kabel. Is het modem wel goed?
Reputatie 5
Als je een melding krijgt "No Service", dan geeft het modem aan dat er onvoldoende 4G-bereik is om een goede verbinding op te kunnen zetten. Ik zie dat je op redelijke afstand van onze mast zit (zo'n 1,2 km). Merk je verschil als je het modem dichter bij een raam plaatst?
Reputatie 1
Verder zijn er veel momenten dat het modelampje helemaal niet brandt of knippert. Het wifi lampje blijft wel knipperen.
Reputatie 1
Beste Dennis,

De stappen in dit topic heb ik doorlopen, geen resultaat. Vanmiddag heb ik de klantenservice gebeld en zij gaf mij een link door om de pincode van de simkaart uit te zetten. Deze was al uit. Het modem heb ik benaderd met een kabel, het resultaat was 'no service'. Waar kan het verder aan liggen?
Reputatie 5
@hwejp

Vervelend dat je geen verbinding hebt! Heb je de stappen in dit topic al doorlopen? Wel vreemd dat het Mode lampje rood knippert, dit zijn we nog niet eerder tegen gekomen.



We zijn benieuwd of het met de stappen in dat topic lukt om weer verbinding te krijgen. Zo niet, lukt het dan wel om het modem te benaderen op http://192.168.8.1, zoals in de instructie staat, of werkt dat ook niet?
Reputatie 1
Ik krijg geen verbinding met mijn 4G voor thuis modem. Het wifi lampje knippert en het mode lampje knippert rood. Wie kan mij helpen? Afgelopen zondag heb ik verbinding gehad en vanmiddag heb ik minder dan 5 minuten contact gehad met het modem.

Reageer