Sticky

[Info] 4G voor Thuis: Mijn Odido account activeren

  • 10 August 2016
  • 53 reacties
  • 15228 Bekeken

Reputatie 5

[Update 5 juli 2021. De aanmeldprocedure van Mijn Odido voor 4G voor Thuis is vereenvoudigd.]

Om de status van je verbruik te kunnen monitoren, MB-aanvullers aan te schaffen, je facturen te zien, etc. raden we je aan om een Mijn Odido account te maken. Dat gaat als volgt.

1. Open je browser en ga naar https://www.odido.nl/login.
2. Registreer een Mijn Odido account. Voor 4G voor Thuis is een SMS-verificatie sinds 2021 niet meer nodig, maar moeten de laatste 5 cijfers van de bankrekening worden ingevoerd.
3. Kies een gebruikersnaam en wachtwoord en druk op “Account aanmaken.
4. Je ontvangt nu een activatiemail. Klik op de link in deze mail.
5. Je account is nu geactiveerd en je kunt dus gebruik maken van Mijn Odido!


53 reacties

Reputatie 7

Hi @mvswelm,

Op dit moment is het nog niet mogelijk, maar ik verwacht hier op korte termijn wel verandering in. Als er wat te melden is dan doen we dat natuurlijk ook via onze Community! 

Als je nog andere vragen hebt horen we het graag en anders alvast fijne feestdagen! :santa::champagne_glass:

Reputatie 1

Ik probeer mijn 4G voor thuis te koppen en dan krijg ik een foutmelding: Het is niet mogelijk dit mobiele (?) nummer te koppelen. Dit terwijl ik wel het 097 nummer van de sim-verpakking overneem.

Is er iemand die me kan vertellen hoe ik e.e.a. wel kan koppelen in mijn account?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @HGDrenth 

Het kan zijn dat het account al is gekoppeld waardoor je nu geen nieuw account kan koppelen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of ik het account kan ontkoppelen zodat je zelf een nieuw account kan aanmaken. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Reageer