Informatie

Alles over 4G voor Thuis

Alles over 4G voor Thuis
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

Goedemiddag allemaal, 

Vandaag (maandag 29 juni) introduceren wij ons vernieuwde 4G voor Thuis! In dit topic vind je veel antwoorden op jouw vragen en kun je ook vragen stellen over dit vernieuwde abonnement. Mede-leden en Moderators helpen je dan graag verder met jouw vraag! 

 

Check ook onze website over 4G voor Thuis voor meer informatie én je kunt daar direct de postcodecheck invullen om te zien welke variant 4G voor Thuis voor jou beschikbaar is!

 

FAQ 4G voor Thuis

Hoe snel kan ik internetten?

Met 4G voor Thuis is de maximum internetsnelheid afhankelijk van de router die je gebruikt:

  • Onze buitenrouter (Huawei B2368-66): tot 100 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload
  • Binnenrouter (Huawei B618): tot 30 Mbit/s download en 5 Mbit/s upload
  • Iedere andere (binnen/buiten) router: tot 30 Mbit/s download en 5 Mbit/s upload

De internetsnelheid die je kunt halen, is mede afhankelijk van de dekking bij jou thuis en hoe druk het op het 4G-netwerk is. Mocht het zo zijn dat er veel mobiel dataverkeer op jouw mast is, kan het voorkomen dat de 4G voor Thuis-verbinding wat trager is. Wanneer de drukte voorbij is wordt dit automatisch weer aangepast.

 

Welke bundels zitten er bij dit nieuwe abonnement van 4G voor Thuis?

Wanneer je door de postcodecheck komt kun je in aanmerking komen voor een van de volgende abonnementen:

  • 150 GB als startbundel die je iedere maand krijgt. Is deze bundel op? Je begint dan iedere dag weer met 5 GB en kunt vervolgens oneindig aanvullen met aanvullers van 5 GB. Dit geldt voor het abonnement met Sim Only en de binnenrouter (afhankelijk van de postcodecheck);
  • 500 GB als startbundel die je iedere maand krijgt. Is deze bundel op? Je begint dan iedere dag weer met 5 GB en kunt vervolgens oneindig aanvullen met aanvullers van 5 GB. Dit geldt voor het abonnement met de binnenrouter (afhankelijk van de postcodecheck) en de binnenrouter.

 

Wat zijn de kosten van de verschillende bundels?

 Er zijn drie verschillende opties voor jouw 4G voor Thuis-abonnement. Hieronder zie je al een kort overzicht en op de website kun je de postcodecheck doen om te zien wat voor jou beschikbaar is.

Abonnementen 4G voor Thuis

 

 

Waarom is de maandelijkse startbundel afhankelijk van het adres waar ik woon?

De beschikbare bandbreedte (ruimte op het internet) verschilt per locatie. Dat komt doordat het aantal Odido klanten dat gebruik maakt van een zendmast uiteenloopt.

We bieden je dus de startbundel die beschikbaar is op zijn adres om jou de kwaliteit van ons mobiele netwerk te bewaken.

 

Zo zorgen we voor de meest optimale ervaring voor iedereen die gebruikmaakt van het Odido netwerk!

 

Ik heb al 4G voor Thuis, mag ik overstappen naar dit nieuwe abonnement?

Dit is niet in alle gevallen mogelijk. Mocht je hier interesse in hebben, laat dan een bericht in dit topic achter en dan gaan we voor je kijken of het in jouw geval mogelijk is.

 

Houd er ook rekening mee dat er andere voorwaarden gelden dan bij jouw huidige abonnement. Lees de prijslijst met bijbehorende voorwaarden daarom alvast even goed door. 

 

Wat kan ik met de hoeveelheid data en de geleverde snelheid?

Hoe snel het internetverbruik gaat hangt vooral af van jouw gebruik. Om je een zo goed mogelijk beeld te geven, nemen we streamen als voorbeeld, omdat dit over het algemeen veel internet gebruikt.

 

Wat kan ik met 150GB?

Streamen op hoge kwaliteit (full HD) gebruikt gemiddeld genomen zo’n 3GB per uur. Dit zou betekenen dat je met 150GB dus 50 uur kan streamen. Dat komt neer op meer dan 1,5 uur per dag. Wil je minder data verbruiken? Dan pas je jouw instellingen aan naar gemiddelde kwaliteit.

 

Streamen op gemiddelde kwaliteit (720p) gebruikt gemiddeld genomen zo’n 1GB per uur. Dit zou betekenen dat je met 150GB dus 150 uur kan streamen. Dat komt neer op wel 5 uur per dag.

 

Wat kan ik met 500GB?

Dit zou betekenen dat je met 500GB dus 166 uur kan streamen. Dat komt neer op meer dan 5 uur per dag. Hiernaast kan je zo veel surfen als je wilt (tot het op is). 

 

Ben je door de startbundel heen, dan activeer je de rest van de maand zo vaak als je wilt gratis 5 GB-aanvullers, zodat je Unlimited online bent!

 

Wat kan ik met 30Mbit/s download?

Heb je één of meerdere apparaten? Dan is dit een prima snelheid om mee te Netflixen, gamen, streamen of surfen.

 

Wat kan ik met 100Mbit/s download?

Dit is bedoeld voor klanten met grotere gezinnen waarbij meerdere personen tegelijk online zijn. Voorbeelden zijn onder andere professioneel gebruik (kantoor aan huis) of intensief online gamen.

 

Waarom moet ik een postcodecheck doen voor het aansluiten van 4G voor Thuis?

4G voor Thuis wordt alleen aangeboden op locaties waar het mobiele netwerk geschikt is om dit product te leveren en er wordt een check gedaan voor welke startbundel je in aanmerking komt.

 

Wat is het verschil tussen de binnen- en buitenrouter?

De binnenrouter is een plug & play apparaat, heel gemakkelijk zelf te activeren en direct te gebruiken. Hiermee kan je internetten met een downloadsnelheid van maximaal 30 Mbit/s.

De buitenrouter wordt kosteloos (tenzij je speciale wensen hebt, zie ook de vraag ‘Welke werkzaamheden voert...’) door een monteur op afspraak geïnstalleerd aan de buitenmuur van de woning (let hiervoor op toestemming van bijv. de VVE). Hiermee kan je internetten met een downloadsnelheid van maximaal 100Mbit/s.

 

Mag ik 4G voor Thuis ook op andere plaatsen gebruiken?

Nee, 4G voor Thuis mag alleen op het afleveradres gebruikt worden. Bij het aanschaffen van 4G voor Thuis doen we een postcodecheck. Dat doen we niet voor niets, we controleren of je op dat adres een goede gebruikerservaring kunnen bieden.

 

Kan ik 4G voor Thuis ook in het buitenland gebruiken?

Nee, 4G voor Thuis is alleen te gebruiken op het Odido netwerk in Nederland.

 

Kan ik gebruikmaken van de Recycle Deal bij 4G voor Thuis?

Nee, Recycle Deal is niet beschikbaar voor routers van 4G voor Thuis.

 

Kan ik ook bellen en sms’en met de 4G voor Thuis simkaart?

Met de simkaart is het mogelijk om te bellen en te sms’en (alleen niet via de router). Aan de simkaart zit geen 06-nummer maar een 097-nummer gekoppeld. Voor bellen en sms’en worden kosten in rekening gebracht, deze staan vermeld op de prijslijst.

 

Welke voordeelbundels kan ik gebruiken in combinatie met 4G voor Thuis?

Extra diensten zoals Videoland, Deezer en Extra Veilig Online zijn op dit moment niet mogelijk in combinatie met 4G voor Thuis.

 

Ik heb mijn eigen router in gebruik en heb een technisch probleem met 4G voor Thuis. Wat kan ik doen?

Omdat je een eigen router gebruikt, kunnen we je slechts beperkte ondersteuning bieden. We kunnen meekijken naar een aantal zaken, maar we kunnen echter niet garanderen dat we het probleem kunnen oplossen.

 

De router is kapot. Wat nu?

Tijdens de contracttermijn valt de router onder onze reparatievoorwaarden. Je kunt jouw router dus ter reparatie aanleveren. We bieden geen tijdelijke router aan in de tussentijd.

Maak je gebruik van jouw eigen router in combinatie met 4G voor Thuis Sim-Only? Dan kan je gebruik maken van Toestelflexibiliteit en zodoende vervroegd verlengen naar een 4G voor Thuis abonnement inclusief router.

 

Heeft 4G voor Thuis een vast IP-adres?

Nee, 4G voor Thuis heeft een dynamisch IP-adres.

 

Welke werkzaamheden voert de monteur uit bij het installeren van 4G voor Thuis?

De monteur bekijkt ter plekke de situatie. Standaard voert de monteur de volgende werkzaamheden uit. De monteur:

  • plaatst het buitenmodem aan de buitenmuur;
  • installeert de indoor wifirouter;
  • sluit ze op elkaar aan met een kabel;
  • werkt die bekabeling op of langs de plinten weg;
  • verbindt 1 apparaat met het internet;
  • test of alles goed werkt.

Heb je aanvullende wensen? Geen probleem! De monteurs van Guidion voeren meerwerk uit tegen een prijs van €17,50 per kwartier (dit is exclusief materiaal). Je bespreekt samen met de monteur welke wensen je hebt.

 

Ben ik een normale gebruiker?

4G voor Thuis is bedoeld voor normaal persoonlijk gebruik ('redelijk gebruik' noemen we dat). Hieronder valt uiteraard ook intensief gebruik zoals online tv kijken, het streamen van video/muziek, surfen, e-mailen en social media.

 

4G voor Thuis is niet bedoeld voor:

  • Klanten die permanente verbindingen open hebben staan. Denk hierbij aan verbindingen zonder menselijke tussenkomst zoals bewakingscamera’s, gateway apparaten en andere permanente verbindingen. 
  • Klanten die veel extreem grote bestanden downloaden, bijvoorbeeld intensief gebruik van nieuwsgroepen, torrent websites.
  • Klanten die de dienst commercieel gebruiken, zoals een wifi-netwerk voor derden of het doorverkopen van data.

 

Hopelijk heb je hierboven al het antwoord op jouw vraag kunnen vinden, maar zo niet laat je vraag als reactie in dit topic achter, dan word je zo snel mogelijk verder geholpen! :sunglasses:


299 reacties

Reputatie 4

Ik heb al een (oud) 4G voor thuis abonnement, maar volgens de website is in mijn postcodegebied geen 4G voor thuis mogelijk. Is het dan niet mogelijk om over te stappen op een van de nieuwe abonnementen, of gaat er iets anders mis?

goedemiddag @Jorehn ,

Door een strengere postcode selectie kan het zijn dat idd uw postcode buiten de selectie valt. Ik weet niet exact wat de selectie eisen zijn die TM hanteert voor deze nieuwe abonnementen.

Heeft u wel andere mogelijkheden om internet te ontvangen via de kabel of woont u in het buitengebied waar u afhankelijk bent van 4G en waar verder geen andere internet opties zijn?

Wij zouden in theorie adsl kunnen aanvragen, maar met een afstand van 7km tot de centrale is dat geen luxe. Kabel of glasvezel ligt er niet, dus we zijn eigenlijk al jaren aangewezen op 4g voor onze internetverbinding

@Jorehn dan zou je iemand moeten spreken van TM zelf. @David of @Hajar die kunnen je dan meer vertellen

Reputatie 1

Goedemiddag, inmiddels wat ervaring opgedaan met het nieuwe extra snel 4GvT abonnement. icm de verplichte Huawei Outdoor CPE B2368

Ten eerste is de snelheid tot 100 mb down, grotere maandelijkse start bundel 500 gb en grotere bijvul bundel 5gb per keer zeer positief maar nog niet perfect maar zal hopelijk nog komen.

Mijn huidige hardware Huawei B535-232 met buitenantenne werkt beter en sneller dan de verplichte hardware die in het extra snelle abonnement bij moet kopen. Heb verschillende proef opstellingen gedaan waarbij ik op verschillende plekken de outdoor antenne heb geplaatst. Zelfs naast mijn huidige antenne werkte het helaas niet sneller en of hetzelfde.

Er zit een gratis monteur bij maar helaas heb ik geprobeerd om online een afspraak te maken maar de komende 3 weken was er geen plek. Dan kan je bellen maar geeft mij nu even de mogelijkheid om te testen voor ik ga beslissen of deze nieuwe hardware wel ga gebruiken. Dan is het weggegooid geld als ik mijn huidige hardware blijft gebruiken.

Huidige hardware geeft aan max ontvangst (5 strepen) en 4G + ontvangst

Snelheid via speedtest  95,17 mb down   9,3 upload ping 32

 

Nieuwe hardware Huawei Outdoor CPE B2368

27,81 mb down 4,7 up 23 ping

Geeft aan max bereik (3 strepen) LTE

Hierbij geen + achter LTE (LTE+) dan denk ik dat er geen 4G+ ontvangst mogelijk is terwijl mijn huidige dat wel heeft.

Verschillende keren geprobeerd met de conclusie dat mijn huidige hardware beter is.

Ga nog een proef dag houden om eerlijk beslissing te kunnen maken en zal dat later toevoegen.

 

   

 

Voordat ik een overstap zou maken naar 4GvT het volgende 

 

Ben ook in 2016 begonnen met 4gvt, destijds 100Gb /mnd voor 50,-/mnd en hele vooruitgang tov mijn adsl verbinding met max 1 mb down. Toen nog jongere kinderen en de 100 gb was toen nog toereikend. Vanuit die tijd nog een 4g router, Huawei E5186 met buitenantenne.  Daarna tijdelijk overgestapt naar KPN omdat het bij hun echt onbeperkt zonder bijplussen werd. Tegenvallende zendmast omdat kpn zender op andere minder gunstige antenne stond. Toen tele2 zakelijk, data only. Jaren tevreden hierover. Altijd goede snelheid 160 down 50 up… Helemaal tevreden toen ik een duosim had aangevraagd en 2e sim er in mijn telefoon voor zorgde dat als ik een sms van tele2 kreeg dat 80% van mijn data verbruikt had ik deze met automateIT kon laten beantwoorden 1GB EXTRA. Onbeperkt was echt onbeperkt. Nu is tele2 zakelijk over genomen door t-mobile. Nu moet ik me weer gaan verdiepen in wat ik ga gebruiken. 

 

De huidige 4gvt extra snel lijkt ideaal zeker omdat ik met t mobile sim al heb getest dat ik met mijn oude huawei router met buitenantenne ook makkelijk 180 down en 40 up haal. Lijkt mij dan ook belachelijk om voor 240,- nieuwe spullen te moeten kopen en als ik de discussie hier lees, bij lange na niet probleemloos werkt. 

De 3 abonnementen die worden aangeboden hebben de volgende nadelen:\

1/ sim only, beperkte snelheid en beperkte maandtegoed data 150 Gb,

2/ met binnenrouter, beperkte snelheid met maandtegoed data 500 Gb, en ik betaal 140,- voor een router die ik niet nodig heb 

3/ met router en buitenantenne: max 100 mb/sec (toch behoorlijk minder dan bij tele2 en test met t-mobile) en 500 Gb maandtegoed data. Maar betaal ook nog 240 voor router en antenne, die ik al heb en perfect funtioneert.

 

De 500 Gb is een vereiste gezien het streamen, netflixen en fortniten hier thuis. Dus optie 1 valt af.

Kan ik dan het beste gaan voor optie 2 en gewoon mijn huidige modem/router en antenne blijven gebruiken. Of zit de beperkende snelheids factor in de simkaart?

Of moet het toch optie 3 worden met het blijven gebruiken van mijn huidige router antenne. Of moet je per se de bijgeleverde en door een monteur te installeren router en antenne gebruiken.

Ow ja met mijn postcode kan ik gebruik van alle 3 de opties maken incl de 500 gb variant

 

Dank voor jullie reacties….. 

Reputatie 4

Goedemiddag, inmiddels wat ervaring opgedaan met het nieuwe extra snel 4GvT abonnement. icm de verplichte Huawei Outdoor CPE B2368

Ten eerste is de snelheid tot 100 mb down, grotere maandelijkse start bundel 500 gb en grotere bijvul bundel 5gb per keer zeer positief maar nog niet perfect maar zal hopelijk nog komen.

Mijn huidige hardware Huawei B535-232 met buitenantenne werkt beter en sneller dan de verplichte hardware die in het extra snelle abonnement bij moet kopen. Heb verschillende proef opstellingen gedaan waarbij ik op verschillende plekken de outdoor antenne heb geplaatst. Zelfs naast mijn huidige antenne werkte het helaas niet sneller en of hetzelfde.

Er zit een gratis monteur bij maar helaas heb ik geprobeerd om online een afspraak te maken maar de komende 3 weken was er geen plek. Dan kan je bellen maar geeft mij nu even de mogelijkheid om te testen voor ik ga beslissen of deze nieuwe hardware wel ga gebruiken. Dan is het weggegooid geld als ik mijn huidige hardware blijft gebruiken.

Huidige hardware geeft aan max ontvangst (5 strepen) en 4G + ontvangst

Snelheid via speedtest  95,17 mb down   9,3 upload ping 32

 

Nieuwe hardware Huawei Outdoor CPE B2368

27,81 mb down 4,7 up 23 ping

Geeft aan max bereik (3 strepen) LTE

Hierbij geen + achter LTE (LTE+) dan denk ik dat er geen 4G+ ontvangst mogelijk is terwijl mijn huidige dat wel heeft.

Verschillende keren geprobeerd met de conclusie dat mijn huidige hardware beter is.

Ga nog een proef dag houden om eerlijk beslissing te kunnen maken en zal dat later toevoegen.

 

   

 

Voordat ik een overstap zou maken naar 4GvT het volgende 

 

Ben ook in 2016 begonnen met 4gvt, destijds 100Gb /mnd voor 50,-/mnd en hele vooruitgang tov mijn adsl verbinding met max 1 mb down. Toen nog jongere kinderen en de 100 gb was toen nog toereikend. Vanuit die tijd nog een 4g router, Huawei E5186 met buitenantenne.  Daarna tijdelijk overgestapt naar KPN omdat het bij hun echt onbeperkt zonder bijplussen werd. Tegenvallende zendmast omdat kpn zender op andere minder gunstige antenne stond. Toen tele2 zakelijk, data only. Jaren tevreden hierover. Altijd goede snelheid 160 down 50 up… Helemaal tevreden toen ik een duosim had aangevraagd en 2e sim er in mijn telefoon voor zorgde dat als ik een sms van tele2 kreeg dat 80% van mijn data verbruikt had ik deze met automateIT kon laten beantwoorden 1GB EXTRA. Onbeperkt was echt onbeperkt. Nu is tele2 zakelijk over genomen door t-mobile. Nu moet ik me weer gaan verdiepen in wat ik ga gebruiken. 

 

De huidige 4gvt extra snel lijkt ideaal zeker omdat ik met t mobile sim al heb getest dat ik met mijn oude huawei router met buitenantenne ook makkelijk 180 down en 40 up haal. Lijkt mij dan ook belachelijk om voor 240,- nieuwe spullen te moeten kopen en als ik de discussie hier lees, bij lange na niet probleemloos werkt. 

De 3 abonnementen die worden aangeboden hebben de volgende nadelen:\

1/ sim only, beperkte snelheid en beperkte maandtegoed data 150 Gb,

2/ met binnenrouter, beperkte snelheid met maandtegoed data 500 Gb, en ik betaal 140,- voor een router die ik niet nodig heb 

3/ met router en buitenantenne: max 100 mb/sec (toch behoorlijk minder dan bij tele2 en test met t-mobile) en 500 Gb maandtegoed data. Maar betaal ook nog 240 voor router en antenne, die ik al heb en perfect funtioneert.

 

De 500 Gb is een vereiste gezien het streamen, netflixen en fortniten hier thuis. Dus optie 1 valt af.

Kan ik dan het beste gaan voor optie 2 en gewoon mijn huidige modem/router en antenne blijven gebruiken. Of zit de beperkende snelheids factor in de simkaart?

Of moet het toch optie 3 worden met het blijven gebruiken van mijn huidige router antenne. Of moet je per se de bijgeleverde en door een monteur te installeren router en antenne gebruiken.

 

Dank voor jullie reacties….. 

Goedenavond, mijn ervaring na een aantal maanden is dat de nieuwe outdoor unit beter en stabieler is dan mijn vorige Huawei met buitenantenne. Heb mijn vorige hardware nog wel in de kast staan. De wifi prestaties van de nieuwe outdoor unit is minder maar ik heb er toch een eigen Netgear router achter staan. bundel van 500gb is al een voor uitgang, de upload zou wel hoger kunnen.

Dus de € 240,00 vond ik in het begin erg maar door de beter prestaties ben ik daar al overheen. Vergeet niet met de nieuwe outdoor unit in te loggen met het admin log in waar je de APN kan aanpassen. 

suc6 met je keuze.

 

Reputatie 1

Goedemiddag, inmiddels wat ervaring opgedaan met het nieuwe extra snel 4GvT

…...

Verschillende keren geprobeerd met de conclusie dat mijn huidige hardware beter is.

Ga nog een proef dag houden om eerlijk beslissing te kunnen maken en zal dat later toevoegen.

 

   

 

Voordat ik een overstap zou maken naar 4GvT het volgende 

 

Ben ook in 2016 begonnen met 4gvt, destijds 100Gb /mnd voor 50,-/mnd en hele vooruitgang

……...

Of moet het toch optie 3 worden met het blijven gebruiken van mijn huidige router antenne. Of moet je per se de bijgeleverde en door een monteur te installeren router en antenne gebruiken.

 

Dank voor jullie reacties….. 

Goedenavond, mijn ervaring na een aantal maanden is dat de nieuwe outdoor unit beter en stabieler is dan mijn vorige Huawei met buitenantenne. Heb mijn vorige hardware nog wel in de kast staan. De wifi prestaties van de nieuwe outdoor unit is minder maar ik heb er toch een eigen Netgear router achter staan. bundel van 500gb is al een voor uitgang, de upload zou wel hoger kunnen.

Dus de € 240,00 vond ik in het begin erg maar door de beter prestaties ben ik daar al overheen. Vergeet niet met de nieuwe outdoor unit in te loggen met het admin log in waar je de APN kan aanpassen. 

suc6 met je keuze.

 

Tx Jempie,

 

Ook ik heb de huawei 4G router met wifi uitgeschakeld staan en bekabeld aan mijn synology router voor t interne netwerk hangen. 4g router en buitenantenne zijn super stabiel (heb met mijn buitenantenne rechtstreeks zicht op mast met zender op 1,5 km…..). Dus mijn gevoel is dat de nieuwe router/antenne combi zo zijn ingesteld dat zij de 4g verbinding afknijpen tot een max van 100 down. Dus wat is dan de toegevoegde waarde van de nieuwe hardware voor mij ( kost ook nog eens 240,- en dat in deze corona tijd waarin ook nog eens voor het milieu beter is om niet alles te vervangen wat t nog uitstekend doet). 

Waarom steekt T-mobile niet ook in op dezelfde 3 abonnementen die ze nu al hebben en daarbij behorende prijzen maar dan met een optie wel of GEEN nieuwe hardware. Dit in tegenstelling tot wat het nu is, enkel verplicht met nieuwe hardware. 

 

Ik kan mijn Unlimited voor Thuis '18 verlengen naar 4G voor Thuis Extra Snel. Maar wat gebeurt er feitelijk als ik het nu verleng. Moet ik eers tmijn oude abo van 25/25 mb/s uitzitten of ga ik gelijk over naar 100/10 mb/s?

 

Of krijg ik de buiten model alvast en kan ik die i.c.m. met mijn huidige abo gebruiken?

 

Ik zou het nieuwe abou eigenlijk eerst eens willen testen. Kan ik een 2e afsluiten testen en die evt retour sturen en dan alsnog verlengen? Of deze als verlengin houden?

 

Heeft iemand van t-mobile hier antwoord op? @David 

Reputatie 1

 

 

   

 

 

 

 

Tx Jempie,

 

Ook ik heb de huawei 4G router met wifi uitgeschakeld staan en bekabeld aan mijn synology router voor t interne netwerk hangen. 4g router en buitenantenne zijn super stabiel (heb met mijn buitenantenne rechtstreeks zicht op mast met zender op 1,5 km…..). Dus mijn gevoel is dat de nieuwe router/antenne combi zo zijn ingesteld dat zij de 4g verbinding afknijpen tot een max van 100 down. Dus wat is dan de toegevoegde waarde van de nieuwe hardware voor mij ( kost ook nog eens 240,- en dat in deze corona tijd waarin ook nog eens voor het milieu beter is om niet alles te vervangen wat t nog uitstekend doet). 

Waarom steekt T-mobile niet ook in op dezelfde 3 abonnementen die ze nu al hebben en daarbij behorende prijzen maar dan met een optie wel of GEEN nieuwe hardware. Dit in tegenstelling tot wat het nu is, enkel verplicht met nieuwe hardware. 

 

Iemand van T-mobile hier ook een reactie op? @David ?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LTE-Full 

Wat leuk dat je interesse hebt in de nieuwe 4G voor Thuis. Wanneer dat abonnement in gaat heb je direct toegang tot de nieuwe snelheden. De internetsnelheid die je kunt halen, is mede afhankelijk van de dekking bij jou thuis en hoe druk het op het 4G-netwerk is. Mocht het zo zijn dat er veel mobiel dataverkeer op jouw mast is, kan het voorkomen dat de 4G voor Thuis-verbinding wat trager is. Wanneer de drukte voorbij is wordt dit automatisch weer aangepast. 

Je geeft aan dat je het graag wilt testen en dat kan Als je via de website het 4GVT extra snel abonnement aanschaft dan heb je twee weken bedenktijd na installatie. Mocht het niet bevallen dan kun je die binnen twee weken na installatie retourneren. Ik hoop dat je zo verder komt!

@Jorehn 

Ik zie dat je mag verlengen en als je voor de optie verlengen kiest via My T-Mobile dan zou je wel door de postcode check heen moeten komen. Ik hoor graag of het lukt!

@lody13 

4G voor thuis extra snel werkt alleen in combinatie met de buitenrouter. Dat is voorwaarde voor nu. Mocht dit in de toekomst veranderen dan delen we dat uiteraard. Wil jullie wel allemaal bedanken voor de feedback!

Reputatie 4

 

 

   

 

 

 

 

Tx Jempie,

 

Ook ik heb de huawei 4G router met wifi uitgeschakeld staan en bekabeld aan mijn synology router voor t interne netwerk hangen. 4g router en buitenantenne zijn super stabiel (heb met mijn buitenantenne rechtstreeks zicht op mast met zender op 1,5 km…..). Dus mijn gevoel is dat de nieuwe router/antenne combi zo zijn ingesteld dat zij de 4g verbinding afknijpen tot een max van 100 down. Dus wat is dan de toegevoegde waarde van de nieuwe hardware voor mij ( kost ook nog eens 240,- en dat in deze corona tijd waarin ook nog eens voor het milieu beter is om niet alles te vervangen wat t nog uitstekend doet). 

Waarom steekt T-mobile niet ook in op dezelfde 3 abonnementen die ze nu al hebben en daarbij behorende prijzen maar dan met een optie wel of GEEN nieuwe hardware. Dit in tegenstelling tot wat het nu is, enkel verplicht met nieuwe hardware. 

 

Iemand van T-mobile hier ook een reactie op? @David ?

De beperking zit niet in de hardware maar in het abonnement. volgens het boekje is de hardware cat 12 max 600mbit/s 

Reputatie 1

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

De beperking zit niet in de hardware maar in het abonnement. volgens het boekje is de hardware cat 12 max 600mbit/s 

@Jempi  nog meer een reden om nieuwe apparatuur enkel als optie mee te verkopen lijkt mij. Die 100 down haal ik met mijn apparatuur ook wel…., maar er zal wel een strategie achter zitten.

 

@Hajar toch heb ik hier in deze discussie al voorbij zien komen dat de snelheden ook met oude hardware gehaald kunnen worden. Dus de noodzaak van nieuwe apparatuur ontgaat mij….

 

Reputatie 4

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

De beperking zit niet in de hardware maar in het abonnement. volgens het boekje is de hardware cat 12 max 600mbit/s 

@Jempi  nog meer een reden om nieuwe apparatuur enkel als optie mee te verkopen lijkt mij. Die 100 down haal ik met mijn apparatuur ook wel…., maar er zal wel een strategie achter zitten.

 

@Hajar toch heb ik hier in deze discussie al voorbij zien komen dat de snelheden ook met oude hardware gehaald kunnen worden. Dus de noodzaak van nieuwe apparatuur ontgaat mij….

 

De reden waarom deze nieuwe outdoor hardware er verplicht bij zit weet ik ook niet. ben benieuwd wat de reden is.

 

 

V

Goedenavond, mijn ervaring na een aantal maanden is dat de nieuwe outdoor unit beter en stabieler is dan mijn vorige Huawei met buitenantenne. Heb mijn vorige hardware nog wel in de kast staan. De wifi prestaties van de nieuwe outdoor unit is minder maar ik heb er toch een eigen Netgear router achter staan. bundel van 500gb is al een voor uitgang, de upload zou wel hoger kunnen.

Dus de € 240,00 vond ik in het begin erg maar door de beter prestaties ben ik daar al overheen. Vergeet niet met de nieuwe outdoor unit in te loggen met het admin log in waar je de APN kan aanpassen. 

suc6 met je keuze.

 

Ik heb inmiddels de Huawei Outdoor CPE B2368 binnen en het bereik is zeer slecht. Op de outdoor unit blijft het lampje geel. Als ik in de router kijk dan geeft hij aan maar 1 streepje te hebben op band 1 of 3. Dit terwijl ik midden in Utrecht woon en 2 zendmasten op 300 meter heb staan. ik haal ongeveer 20 mbps.Heel soms word het lampje blauw en dan haal ik ineens 70 mbps. Zelfs als ik op het dak sta met de antenne maakt dat geen verschil. Kan dit liggen aan de APN? welke dien ik dan in te stellen? en is het handig een band te locken?

Reputatie 4

 

 

V

Goedenavond, mijn ervaring na een aantal maanden is dat de nieuwe outdoor unit beter en stabieler is dan mijn vorige Huawei met buitenantenne. Heb mijn vorige hardware nog wel in de kast staan. De wifi prestaties van de nieuwe outdoor unit is minder maar ik heb er toch een eigen Netgear router achter staan. bundel van 500gb is al een voor uitgang, de upload zou wel hoger kunnen.

Dus de € 240,00 vond ik in het begin erg maar door de beter prestaties ben ik daar al overheen. Vergeet niet met de nieuwe outdoor unit in te loggen met het admin log in waar je de APN kan aanpassen. 

suc6 met je keuze.

 

Ik heb inmiddels de Huawei Outdoor CPE B2368 binnen en het bereik is zeer slecht. Op de outdoor unit blijft het lampje geel. Als ik in de router kijk dan geeft hij aan maar 1 streepje te hebben op band 1 of 3. Dit terwijl ik midden in Utrecht woon en 2 zendmasten op 300 meter heb staan. ik haal ongeveer 20 mbps.Heel soms word het lampje blauw en dan haal ik ineens 70 mbps. Zelfs als ik op het dak sta met de antenne maakt dat geen verschil. Kan dit liggen aan de APN? welke dien ik dan in te stellen? en is het handig een band te locken?

Om de APN te kunnen wijzigen op de Huawei B2368-66 

moet je inloggen met:
Username: admin (niet met user inlog)!

Password: CPE@huawei
gelijk je eigen password maken

 

Ga naar tabblad - Network setting

tabblad - Broadband

Op regel 1 staat bij de APN  “auto” standaard ingevuld

Klik op “modify”

Verander de APN  

door vinkje bij “auto APN”  wegvinken

vul zelf in bij APN - “fms”

gebruikersnaam en wachtwoord leeg houden.


 

Deze APN “fms” is speciaal gemaakt voor 4GvT

op deze router moet je daarvoor met “admin” inloggen.

“Apply” 

 

als je inlogt op de outdoor router ga je naar tabblad:

Systeem Monitor>

LTE Status>

daar kan je een aantal gegevens zien ook hoe sterk je verbinding is.

SINR  > = 20 dB uitstekend    > = 0dB geen signal

RSRQ > = -10 dB uitstekend   , = -20 dB geen signal

Signal strength  -30dB dBm verbazingwekkend   -90 dBm onbruikbaar

RSRP > = -80 dBm uitstekend   < = -100 dBm geen signal

Dank je :) 

Op band 3 krijg ik nu met fms het volgende:

Signal: -48

Rsrp: -84

Rsrq: -11

Daar haal ik wisselend tussen de 18 en 30 mbps mee.

Dat valt mij tegen. Enig idee hoe ik dit optimaliseer? Want mocht dat niet lukken dan vind ik dat de 240 euro niet waard.

Reputatie 4

Dank je :) 

Op band 3 krijg ik nu met fms het volgende:

Signal: -48

Rsrp: -84

Rsrq: -11

Daar haal ik wisselend tussen de 18 en 30 mbps mee.

Dat valt mij tegen. Enig idee hoe ik dit optimaliseer? Want mocht dat niet lukken dan vind ik dat de 240 euro niet waard.

Ik zou eerst testen zonder een lock band en kijken welke gemiddelde snelheden je haalt en op welke band.. ik heb nu zelf als test een lock band ingesteld en kijken welke effecten dat heeft voor mij.

De hardware is in mijn ogen goed maar je blijft afhankelijk van de drukte op het 4G netwerk dus de hoeveelheid gebruikers die gebruik maken van dezelfde mast. Ik zit 500m van de mast vandaan en zit langs de snelweg dus hier relatief alleen gebruikers die voorbij razen op de snelweg.

mijn vorige Huawei B535-232 met externe buiten (richt)antenne was goed maar deze nieuwe outdoor unit is stabieler en sneller. maar dat is mijn persoonlijke ervaring.

 

 

 

Na testen op diverse banden en locaties in en buiten huis blijf ik max 30 halen met dezelfde LTE statistieken (en APN op fms). Het signaal is vrij instabiel en valt vaak tot onder de 10 mbps. Mijn mobiel haalt met gemak constant 40 mbps (Sim= Simpel ,dus T-mobile netwerk). Dat gaat er bij mij niet in.

LTE stats lijken er puik uit te zien

 

Max haalbare. 

 

2 minuten eerder voor de max meting zonder enige wijziging.

Ik heb nu 240 euro uitgegeven en heb er slechter internet voor teruggekregen. Ik ga even de helpdesk inschakelen om te kijken of zij iets kunnen betekenen anders zeg ik mijn abbonement. Ik zie nu nog even geen ander alternatief. 

ohla ik heb een vraagje ik had de oude 4g voor thuis al met de oude router nu heb ik extra snel besteld en alles is binnen  monteur komt dinsdag maar ik heb nu de router met buiten antenne in een test opstelling en bij deze heb ik niet de beloofde 100mbs maar haal ik maar 24 a 30 wat de snelheid is van t standaard 4g voor thuis abbo

 vraag 2 hoort bij extra snel ook een nieuwe simkaart of kan je je oude gebruiken van 4g voor thuis

 

Reputatie 4

Goedenavond, @VDwijngaard 

Het is Max 100mb download. Dus geen garantie dat je ook echt 100mb download haalt. En dit is natuurlijk ook afhankelijk van hoe ver je bij de dicht bijzijnde mast af zit. Ik zit aan een gemiddelde van 95mb down. Ik zit 450 meter van de mast. Maar dit zal zeker niet voor iedereen behaalt kunnen worden. Maar is allicht sneller dan de meeste internet verbindingen.

mijn ervaring is dat de nieuwe outdoor unit beter werkt en stabieler is.
 

je kan je oude simkaart blijven gebruiken en zal omgezet worden naar je nieuwe abonnement. Dit was in mijn geval wel zo. 

tip. 
zie mijn topic waar is uitgelegd hoe je moet inloggen met de admin account om zo de APN kan veranderen naar “fms” 

gr jempi 

 

Goedenavond, @VDwijngaard 

Het is Max 100mb download. Dus geen garantie dat je ook echt 100mb download haalt. En dit is natuurlijk ook afhankelijk van hoe ver je bij de dicht bijzijnde mast af zit. Ik zit aan een gemiddelde van 95mb down. Ik zit 450 meter van de mast. Maar dit zal zeker niet voor iedereen behaalt kunnen worden. Maar is allicht sneller dan de meeste internet verbindingen.

mijn ervaring is dat de nieuwe outdoor unit beter werkt en stabieler is.
 

je kan je oude simkaart blijven gebruiken en zal omgezet worden naar je nieuwe abonnement. Dit was in mijn geval wel zo. 

tip. 
zie mijn topic waar is uitgelegd hoe je moet inloggen met de admin account om zo de APN kan veranderen naar “fms” 

gr jempi 

 

 

beste jempi enig idee wanneer die wordt omgezet naar dus ook de bijbehorende nieuwe data bundel ik heb hem zojuist aan de fms gekregen na wat gedoe omdat ja de hele unit leek dood rood lampje

lijkt nu weer te werken en zal eens kijken wat men snelheden nu zijn nog enig andere tips?

 

Reputatie 4

Goedenavond, @VDwijngaard 

Het is Max 100mb download. Dus geen garantie dat je ook echt 100mb download haalt. En dit is natuurlijk ook afhankelijk van hoe ver je bij de dicht bijzijnde mast af zit. Ik zit aan een gemiddelde van 95mb down. Ik zit 450 meter van de mast. Maar dit zal zeker niet voor iedereen behaalt kunnen worden. Maar is allicht sneller dan de meeste internet verbindingen.

mijn ervaring is dat de nieuwe outdoor unit beter werkt en stabieler is.
 

je kan je oude simkaart blijven gebruiken en zal omgezet worden naar je nieuwe abonnement. Dit was in mijn geval wel zo. 

tip. 
zie mijn topic waar is uitgelegd hoe je moet inloggen met de admin account om zo de APN kan veranderen naar “fms” 

gr jempi 

 

 

beste jempi enig idee wanneer die wordt omgezet naar dus ook de bijbehorende nieuwe data bundel ik heb hem zojuist aan de fms gekregen na wat gedoe omdat ja de hele unit leek dood rood lampje

lijkt nu weer te werken en zal eens kijken wat men snelheden nu zijn nog enig andere tips?

 

Bij mij was het nog voor de outdoor unit binnen was. Dus vrij snel na dat ik het abonnement had aangevraagd. Ik had had al 4gvt en vernieuwd naar de extra snelle. 
als je in je my t mobile app kijkt kan je zien of je je nieuwe start bundel heb gekregen. 500 Gb. 
 

als je in die diezelfde topic kijkt kan je uitgelegd zien hoe sterk je verbinding is.  Signaal sterktes. 
 

mijn ervaring en ervaringen van anderen is dat de WiFi van deze outdoor unit niet heel sterk en stabiel is. Ik heb zelf en @feplas een netgear router achter staan dat onze netwerk is. Deze WiFi is stukken beter dan die van de outdoor unit. Hoe je dat aansluit kan je zien in de topic van port forwarding 

gr jempi

Reputatie 4
Badge

Goedenavond, @VDwijngaard 

Het is Max 100mb download. Dus geen garantie dat je ook echt 100mb download haalt. En dit is natuurlijk ook afhankelijk van hoe ver je bij de dicht bijzijnde mast af zit. Ik zit aan een gemiddelde van 95mb down. Ik zit 450 meter van de mast. Maar dit zal zeker niet voor iedereen behaalt kunnen worden. Maar is allicht sneller dan de meeste internet verbindingen.

mijn ervaring is dat de nieuwe outdoor unit beter werkt en stabieler is.
 

je kan je oude simkaart blijven gebruiken en zal omgezet worden naar je nieuwe abonnement. Dit was in mijn geval wel zo. 

tip. 
zie mijn topic waar is uitgelegd hoe je moet inloggen met de admin account om zo de APN kan veranderen naar “fms” 

gr jempi 

 

 

beste jempi enig idee wanneer die wordt omgezet naar dus ook de bijbehorende nieuwe data bundel ik heb hem zojuist aan de fms gekregen na wat gedoe omdat ja de hele unit leek dood rood lampje

lijkt nu weer te werken en zal eens kijken wat men snelheden nu zijn nog enig andere tips?

 

Bij mij was het nog voor de outdoor unit binnen was. Dus vrij snel na dat ik het abonnement had aangevraagd. Ik had had al 4gvt en vernieuwd naar de extra snelle. 
als je in je my t mobile app kijkt kan je zien of je je nieuwe start bundel heb gekregen. 500 Gb. 
 

als je in die diezelfde topic kijkt kan je uitgelegd zien hoe sterk je verbinding is.  Signaal sterktes. 
 

mijn ervaring en ervaringen van anderen is dat de WiFi van deze outdoor unit niet heel sterk en stabiel is. Ik heb zelf en @feplas een netgear router achter staan dat onze netwerk is. Deze WiFi is stukken beter dan die van de outdoor unit. Hoe je dat aansluit kan je zien in de topic van port forwarding 

gr jempi

 

Mijn ervaring is ook zeer positief maar ook ik zit zeer dicht bij de mast en heb weinig overlast van drukte op de mast. Dat laatste beïnvloed ook je snelheid. Zo zijn er nog vele factoren die bepalen tot welke snelheid je kan komen. Denk aan bijvoorbeeld bebouwing, plaats van je buitentouter enz.

Mijn ervaring met de wifi was ook niet al te best. de 5GHz wifi band viel regelmatig weg. Sinds ik de netgear achter de router heb geplaatst nooit meer problemen en altijd een stabiele verbinding.

Succes. Fer

Goedenavond, @VDwijngaard 

Het is Max 100mb download. Dus geen garantie dat je ook echt 100mb download haalt. En dit is natuurlijk ook afhankelijk van hoe ver je bij de dicht bijzijnde mast af zit. Ik zit aan een gemiddelde van 95mb down. Ik zit 450 meter van de mast. Maar dit zal zeker niet voor iedereen behaalt kunnen worden. Maar is allicht sneller dan de meeste internet verbindingen.

mijn ervaring is dat de nieuwe outdoor unit beter werkt en stabieler is.
 

je kan je oude simkaart blijven gebruiken en zal omgezet worden naar je nieuwe abonnement. Dit was in mijn geval wel zo. 

tip. 
zie mijn topic waar is uitgelegd hoe je moet inloggen met de admin account om zo de APN kan veranderen naar “fms” 

gr jempi 

 

 

beste jempi enig idee wanneer die wordt omgezet naar dus ook de bijbehorende nieuwe data bundel ik heb hem zojuist aan de fms gekregen na wat gedoe omdat ja de hele unit leek dood rood lampje

lijkt nu weer te werken en zal eens kijken wat men snelheden nu zijn nog enig andere tips?

 

Bij mij was het nog voor de outdoor unit binnen was. Dus vrij snel na dat ik het abonnement had aangevraagd. Ik had had al 4gvt en vernieuwd naar de extra snelle. 
als je in je my t mobile app kijkt kan je zien of je je nieuwe start bundel heb gekregen. 500 Gb. 
 

als je in die diezelfde topic kijkt kan je uitgelegd zien hoe sterk je verbinding is.  Signaal sterktes. 
 

mijn ervaring en ervaringen van anderen is dat de WiFi van deze outdoor unit niet heel sterk en stabiel is. Ik heb zelf en @feplas een netgear router achter staan dat onze netwerk is. Deze WiFi is stukken beter dan die van de outdoor unit. Hoe je dat aansluit kan je zien in de topic van port forwarding 

gr jempi

 

Mijn ervaring is ook zeer positief maar ook ik zit zeer dicht bij de mast en heb weinig overlast van drukte op de mast. Dat laatste beïnvloed ook je snelheid. Zo zijn er nog vele factoren die bepalen tot welke snelheid je kan komen. Denk aan bijvoorbeeld bebouwing, plaats van je buitentouter enz.

Mijn ervaring met de wifi was ook niet al te best. de 5GHz wifi band viel regelmatig weg. Sinds ik de netgear achter de router heb geplaatst nooit meer problemen en altijd een stabiele verbinding.

Succes. Fer

 

 

 

ik heb de nieuwe 500 gb bundel nog niet mogen ontvangen en geen idee wanneer dit gebeurt ook

Reputatie 4

Goedenavond, @VDwijngaard 

Het is Max 100mb download. Dus geen garantie dat je ook echt 100mb download haalt. En dit is natuurlijk ook afhankelijk van hoe ver je bij de dicht bijzijnde mast af zit. Ik zit aan een gemiddelde van 95mb down. Ik zit 450 meter van de mast. Maar dit zal zeker niet voor iedereen behaalt kunnen worden. Maar is allicht sneller dan de meeste internet verbindingen.

mijn ervaring is dat de nieuwe outdoor unit beter werkt en stabieler is.
 

je kan je oude simkaart blijven gebruiken en zal omgezet worden naar je nieuwe abonnement. Dit was in mijn geval wel zo. 

tip. 
zie mijn topic waar is uitgelegd hoe je moet inloggen met de admin account om zo de APN kan veranderen naar “fms” 

gr jempi 

 

 

beste jempi enig idee wanneer die wordt omgezet naar dus ook de bijbehorende nieuwe data bundel ik heb hem zojuist aan de fms gekregen na wat gedoe omdat ja de hele unit leek dood rood lampje

lijkt nu weer te werken en zal eens kijken wat men snelheden nu zijn nog enig andere tips?

 

Bij mij was het nog voor de outdoor unit binnen was. Dus vrij snel na dat ik het abonnement had aangevraagd. Ik had had al 4gvt en vernieuwd naar de extra snelle. 
als je in je my t mobile app kijkt kan je zien of je je nieuwe start bundel heb gekregen. 500 Gb. 
 

als je in die diezelfde topic kijkt kan je uitgelegd zien hoe sterk je verbinding is.  Signaal sterktes. 
 

mijn ervaring en ervaringen van anderen is dat de WiFi van deze outdoor unit niet heel sterk en stabiel is. Ik heb zelf en @feplas een netgear router achter staan dat onze netwerk is. Deze WiFi is stukken beter dan die van de outdoor unit. Hoe je dat aansluit kan je zien in de topic van port forwarding 

gr jempi

 

Mijn ervaring is ook zeer positief maar ook ik zit zeer dicht bij de mast en heb weinig overlast van drukte op de mast. Dat laatste beïnvloed ook je snelheid. Zo zijn er nog vele factoren die bepalen tot welke snelheid je kan komen. Denk aan bijvoorbeeld bebouwing, plaats van je buitentouter enz.

Mijn ervaring met de wifi was ook niet al te best. de 5GHz wifi band viel regelmatig weg. Sinds ik de netgear achter de router heb geplaatst nooit meer problemen en altijd een stabiele verbinding.

Succes. Fer

 

 

 

ik heb de nieuwe 500 gb bundel nog niet mogen ontvangen en geen idee wanneer dit gebeurt ook

@VDwijngaard neem contact op met TM webcare Ik heb goede ervaring via twitter  TM webcare. Vraag wanneer je nieuwe bundel ingaat. 

Goedenavond, @VDwijngaard 

Het is Max 100mb download. Dus geen garantie dat je ook echt 100mb download haalt. En dit is natuurlijk ook afhankelijk van hoe ver je bij de dicht bijzijnde mast af zit. Ik zit aan een gemiddelde van 95mb down. Ik zit 450 meter van de mast. Maar dit zal zeker niet voor iedereen behaalt kunnen worden. Maar is allicht sneller dan de meeste internet verbindingen.

mijn ervaring is dat de nieuwe outdoor unit beter werkt en stabieler is.
 

je kan je oude simkaart blijven gebruiken en zal omgezet worden naar je nieuwe abonnement. Dit was in mijn geval wel zo. 

tip. 
zie mijn topic waar is uitgelegd hoe je moet inloggen met de admin account om zo de APN kan veranderen naar “fms” 

gr jempi 

 

 

beste jempi enig idee wanneer die wordt omgezet naar dus ook de bijbehorende nieuwe data bundel ik heb hem zojuist aan de fms gekregen na wat gedoe omdat ja de hele unit leek dood rood lampje

lijkt nu weer te werken en zal eens kijken wat men snelheden nu zijn nog enig andere tips?

 

Bij mij was het nog voor de outdoor unit binnen was. Dus vrij snel na dat ik het abonnement had aangevraagd. Ik had had al 4gvt en vernieuwd naar de extra snelle. 
als je in je my t mobile app kijkt kan je zien of je je nieuwe start bundel heb gekregen. 500 Gb. 
 

als je in die diezelfde topic kijkt kan je uitgelegd zien hoe sterk je verbinding is.  Signaal sterktes. 
 

mijn ervaring en ervaringen van anderen is dat de WiFi van deze outdoor unit niet heel sterk en stabiel is. Ik heb zelf en @feplas een netgear router achter staan dat onze netwerk is. Deze WiFi is stukken beter dan die van de outdoor unit. Hoe je dat aansluit kan je zien in de topic van port forwarding 

gr jempi

 

Mijn ervaring is ook zeer positief maar ook ik zit zeer dicht bij de mast en heb weinig overlast van drukte op de mast. Dat laatste beïnvloed ook je snelheid. Zo zijn er nog vele factoren die bepalen tot welke snelheid je kan komen. Denk aan bijvoorbeeld bebouwing, plaats van je buitentouter enz.

Mijn ervaring met de wifi was ook niet al te best. de 5GHz wifi band viel regelmatig weg. Sinds ik de netgear achter de router heb geplaatst nooit meer problemen en altijd een stabiele verbinding.

Succes. Fer

 

 

 

ik heb de nieuwe 500 gb bundel nog niet mogen ontvangen en geen idee wanneer dit gebeurt ook

@VDwijngaard neem contact op met TM webcare Ik heb goede ervaring via twitter  TM webcare. Vraag wanneer je nieuwe bundel ingaat. 

thanks zal er eens een tweet uitsturen heb me eigen topic er ook over geopend

Graag zouden wij ook extra snel 4gvT willen wij hebben zelf al een Huawei buitenantenne en zouden graag de mb’s willen verhogen omdat wij tv kijken met 4gvT 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SingelsSpronk 

Is het vernieuwde 4G voor thuis beschikbaar op jouw adres en extra snel? Bekijk het via de postcodecheck 

https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis

Je krijgt nieuwe apparatuur volgens mij.

Reageer