Beantwoord

Kan niet meer via de app inloggen

  • 9 June 2021
  • 7 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 147 reacties

Via de webpagina kreeg ik het verzoek een emailadres op te geven om in het vervolg in te loggen. Ik heb de stappen doorlopen maar kan nu niet meer inloggen via de app op mijn telefoon om bijv mb's bij te vullen als dat nodig is.

Ik kan wel via de browser inloggen met emailadres.

icon

Beste antwoord door Hajar 10 June 2021, 11:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge

Nog een kleine toevoeging.

Wanneer ik wachtwoord wijzigen kies en vanuit de mail de app kies om het wachtwoord te wijzigen krijg ik de melding dat er iets mis is gegaan. Ga ik inloggen via de browser moet ik het nieuwe wachtwoord gebruiken.

De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar blijf de foutmelding krijgen,

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @feplas 

Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren, vervolgens inloggen met het nieuwe e-mailadres waarmee je ook op de site inlogt.

Reputatie 4
Badge

Hallo @Waqqas 

Dank voor het meedenken.

Zoals ik eerder in mijn vervolgpost had geschreven al geprobeerd. Helaas zonder resultaat.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @feplas 

WIj willen dit graag verder onderzoeken. Maak jij gebruik van een Android of iOS? En kun je mij in een privebericht het nummer sturen waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan zet ik dit door naar de specialisten. 

Reputatie 4
Badge

Hi @Hajar 

Bericht is verstuurd.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @feplas 

Zou je de laatste versie 6.3.2 van de My T-Mobile app kunnen downloaden? Die is nu beschikbaar in de playstore. Hiermee zou het opgelost moeten zijn. Ik hoor graag of dat het geval is.

Reputatie 4
Badge

Goedemorgen @Hajar ,

Zojuist de laatste versie van de app gedownload. Ik kan weer inloggen.

Dank voor je hulp.

Gr. Ferry.

Reageer