Beantwoord

Login pagina t-mobile website wil niet laden wanneer verbonden met mijn persoonlijke T-mobile netwerk

  • 29 November 2020
  • 48 reacties
  • 3993 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

De website http://www.t-mobile.nl/login wil op geen browser voor me laden, ook niet in incognito-modus. Via mijn mobiele telefoon heb ik hetzelfde probleem, maar alleen wanneer ik met de wifi van mijn t-mobile thuis netwerk ben verbonden. Dit is letterlijk de enige webpagina die niet werkt, de rest van de website waaronder deze community omgeving werkt zonder problemen.

Google chrome:

This page isn’t working www.t-mobile.nl redirected you too many times.
Try clearing your cookies.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Firefox:

The page isn’t redirecting properly

An error occurred during a connection to www.t-mobile.nl.

    This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies.

Microsoft Edge:

The page isn’t redirecting properly

An error occurred during a connection to www.t-mobile.nl.

    This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies.

N.a.v. de foutmeldingen heb ik geprobeerd de cookies te verwijderen. Daarna zelfs met de tool Ccleaner de cookies + andere browsergegevens verwijderd. Incognito of private-modussen helpen niet. Niets werkt! Behalve misschien als ik mijn mobiele telefoon als hotspot instel maar mijn desktop computer heeft geen wifi-kaart. Wat is het probleem?

 
icon

Beste antwoord door Sander 7 January 2021, 10:50

Bekijk origineel

48 reacties

Reputatie 2

Ook ik heb dit zelfde probleem, het lijkt er ook op dat dit aan de verbinding ligt van t-mobile en niet aan de computer. Ik heb het zelfde probleem als ik via de computer wil inloggen en via de telefoon via wifi. Als ik via de telefoon op 4g zit kan ik wel inloggen maar vind dit veel te onhandig. Doe het altijd via de computer. Wat ik ook probeer ik krijg altijd de melding dat er teveel omgeleid word naar t-mobile. Verwijderen van Cookies helpt niet. Resetten van de modem helpt niet. Niets schijnt te werken.

Nu heb ik ergens gelezen dat T-mobile je account of de lijn moet resetten dat het dan weer goed zou zijn. Maar support via facebook kan je helaas niet helpen. 

Support via facebook heeft mij dan ook gevraagd om het hier via dit bericht aan te geven dat er meer mensen zijn met dit zelfde probleem.

Reputatie 6

Hoi @Swrinny en @patje55, welkom op de Community! Wat balen dat het niet lukt om in te loggen! Er is een kleine verstoring in het systeem geweest, dit is inmiddels verholpen. Zouden jullie willen kijken of het weer mogelijk is om in te loggen?

Reputatie 2

Hoi @Ginny Het werkt inderdaad weer. Bedankt voor het melden.

Bij mij is het probleem niet opgelost en het loopt al een maand. Via mijn mobiele tmobile metwerk heb ik er geen problemen mee. Enkel de tmobile thuis netwerk zorgt voor de error. Diverse browsers geprobeerd. Still the same

Hier precies hetzelfde, kan niet inloggen via t-mobile thuis verbinding, met verschillende browsers geprobeerd.
lukt dan weer wel via vpn of mobiel netwerk.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Expl0rer en @J0grO, als het goed is, moet alles nu wel weer werken zoals het hoort. Ik zie dat jij het modem al gereset hebt @Expl0rer, zou jij dit ook willen proberen @J0grO? Het modem staat bij jou namelijk al zeventien dagen onafgebroken online en een herstart zou het probleem moeten verhelpen. 

Houden jullie ons op de hoogte, alsjeblieft? Thanks!

Heb ondertussen een nieuw ip adres, en alles werkt weer. thx

Reputatie 1

@Ginny @Jason  werkt nog steeds niet. Ook niet na het herstarten van mijn modem. Hieronder een screenshot met de datum/tijd rechtsonder in het scherm.

 

Deze pagina werkt niet

www.t-mobile.nl heeft je te vaak omgeleid.

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Kan nog steeds niet inloggen ivm dit melding via Thuis internet.

Wanneer ik via een andere provider doe kan ik wel inloggen.

Ga ik weer terug naar T-mobile Thuis krijg ik weer de melding.

Dit probleem heb ik al aantal maanden, zelfs na telefonisch contact met jullie helpdesk.

Het is toch niet de bedoeling dat ik via een andere provider in te loggen in jullie omgeving????

In afwachting op jullie antwoordt hier over……….. 

Reputatie 7

Hoi @Swrinny en @rsc96onl,

 

Speelt dit probleem nog steeds? Ik herken de melding ook, maar deze is weg nadat ik mijn cookies heb verwijderd. Als je vanuit incognito modus werkt, zou het ook moeten lukken. Je gaf aan dit al geprobeerd te hebben. Als ik het verhaal van andere klanten lees, lijkt het erop dat dit vanzelf na verloop van tijd weer hersteld. Laat het mij weten als het nog speelt, dan ga ik kijken of ik een overeenkomst zie tussen jullie situaties. 

Reputatie 1

Hoi @Sander probleem is er nog steeds. Ook incognito net 2x geprobeerd: 1x “Ja, optimale cookies accepteren” en 1x “Nee, ik wil geen optimale ervaring” geselecteerd bij het bezoeken van de t-mobile website.

Reputatie 7

Hier loopt nu een onderzoek naar. Het lijkt een kleine club klanten te zijn die de inlog pagina niet kunnen bereiken via het Thuis netwerk. Zodra ik een update ontvang, zal ik die hier delen!

Reputatie 1

Sinds een maand identiek probleem in Firefox, Edge. Cookies van t-mobile verwijderd geen oplossing.

Via t-mobile.nl krijg ik niet de daarop volgende pagina met keuze tussen mobiel of thuis.

Wel kan ik direct naar thuis via https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/Login?ReturnUrl=%2Fconnect%2Fauthorize%2Fcallback%3Fresponse_type%3Dcode%26client_id%3Dselfcare.client%26state%3DLnVuNjJVS2x2fmV2UnJhdjV1bXVIVWJZVmYyb0Yydl9xRUlULTNXTWhGZ35t;%25252F%26redirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Fthuismy.t-mobile.nl%252Fauth-callback%26scope%3Dopenid%2520selfcare.api%2520customer%26code_challenge%3D6j4OLPAWcC0v-vVDB_SXct7mBqWBq6BLnlNdrfoW6jY%26code_challenge_method%3DS256%26nonce%3DLnVuNjJVS2x2fmV2UnJhdjV1bXVIVWJZVmYyb0Yydl9xRUlULTNXTWhGZ35t

Echter geen mogelijkheid om dan voor mobiel te kiezen want levert op https://www.t-mobile.nl/login:

“The page isn’t redirecting properly”

Reputatie 1

Correctie: op https://www.t-mobile.nl/login?mobileselected=1 krijg ik dan “The page isn’t redirecting properly”

Reputatie 1

Bij mij werkt dit ook niet. Cookies verwijderd, modem gereset en daarna ontdekt dat ik via de storingspagina van T-Mobile thuis wel op de inlogpagina kan komen. Vanaf de homepage lukt het echter niet.

Enkele andere webpagina’s die ook niet meer bereikbaar waren, zijn dat na het verwijderen van de cookies weer wel. De inlogpagina van T-Mobile blijft echter de foutmelding ‘te veel doorverwijzingen’ geven. 

Reputatie 1

Dank voor tip!

Dat werkt inderdaad:

  1. Mobiel
  2. thuis

Vanaf daar kan ik dan eindelijk ook mobiel inloggen.

Voor T-Mobile moet dit een aanwijzing zijn voor waar ze het probleem moeten zoeken en eindelijk oplossen.

Reputatie 1

Voor de zekerheid nogmaals via:

https://www.t-mobile.nl/login

Resultaat via die weg nog steeds:

“The page isn’t redirecting properly”

Hier hetzelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem, in mijn geval gaat het om 4g voor thuis. Ik vermoed dat het mis gaat bij het herkennen van het netwerk voor automatisch inloggen. Als ik via het 4g netwerk op mijn mobiel naar de pagina ga werkt het namelijk wel gewoon. 

Reputatie 7

Dag allen, 

 

Bedankt voor het meedenken! We werken nog steeds hard aan een oplossing en proberen het probleem te reproduceren op allerlei netwerken, apparaten en software, maar het blijkt lastiger te vinden dan gedacht. Daarom ben ik zo blij met bovenstaande tips. Het is mij gelukt om via https://www.t-mobile.nl/login?mobileselected=1 in te loggen op mijn account, terwijl ik verbonden was met het Thuis netwerk op Wifi. Voor diegene waarbij het werkt, dan is dit een goede tijdelijke omweg. In de tussentijd gaan wij verder met het onderzoek naar de reden dat het bij sommige klanten niet lijkt te werken. 

Reputatie 2

Na melding via facebook en hier als tweede de melding gemaakt van dit probleem had ik tijdelijk weer even toegang tot de login pagina. Maar helaas het was tijdelijk. Ik krijg weer het zelfde probleem kan niet inloggen bij my t-mobile. Dit word nu toch wel zeer vervelend. Ik kan zowel niet via de desktop inloggen als niet via de mobile telefoon via het 4g netwerk. Het lijkt dus zeer dat het niet met de gebruikte apparaten te maken heeft maar gewoon met het t-mobile netwerk. Om de een of andere reden worden bepaalde gebruikers gewoon weg uitgesloten van hun eigen account. Ik heb alle methodes geprobeerd. Ik kan wel inloggen via de zakelijke accounts maar ik heb geen zakelijke account en kan bijvoorbeeld al niet eens netflix toevoegen aan mijn account. Kort om je kunt alleen dingen bekijken maar geen dingen zelf veranderen. En dit word wel zeer vervelend nu.

Ik overweeg dan ook om maar te gaan overstappen naar een andere provider.

Ik heb ook al vele weken last van dit verschijnsel (foutmelding over 'Too many HTTP redirects').

Nu heb ik het ook eens geprobeerd via mijn VPN en dan lukt het inloggen wel.

Overigens is het voldoende als ik de beginpagina (met de login velden) bereikt heb. Als ik op dat moment de VPN uitschakel en dus weer gewoon rechtstreeks vanaf via mijn T-Mobile Thuis aansluiting werk, kan ik de login gegevens intoetsen en dan werkt alles als vanouds. Het lijkt erop, dat de exacte invulling van de URL, die je krijgt als je op de knop 'Inloggen’ klikt, maakt of je wel of niet de foutmelding krijgt.

Ik vind het wel verontrustend, dat T-Mobile er na wekenlange meldingen via deze community niet in slaagt een dergelijke fout op te sporen en te corrigeren.

Hier exact hetzelfde probleem. Mij meerdere browsers geprobeerd.

Ook via de hier gemelde links werkt het niet! Dit is al minstens een maand het geval.

Reputatie 7

Dag allemaal, 

 

Het lijkt erop dat we gevonden hebben wat het probleem veroorzaakt. Dit zullen we in week 1 aanpassen. Ik zal het hier melden zodra het is doorgevoerd. 

 

In de tussentijd zijn dit mogelijke tijdelijke oplossingen:

  1. Gebruik deze link om in te loggen in My T-Mobile (Thuis): https://www.t-mobile.nl/login?mobileselected=1
  2. Gebruik een VPN verbinding om in te loggen. 
  3. Schakel tussen je 4G verbinding en je Wifi verbinding om in te loggen. Het is een kleine groep klanten die problemen heeft met het inloggen op T-Mobile 4G én Wifi. 

 

 

Reputatie 2

Dag allemaal, 

 

Het lijkt erop dat we gevonden hebben wat het probleem veroorzaakt. Dit zullen we in week 1 aanpassen. Ik zal het hier melden zodra het is doorgevoerd. 

 

In de tussentijd zijn dit mogelijke tijdelijke oplossingen:

  1. Gebruik deze link om in te loggen in My T-Mobile (Thuis): https://www.t-mobile.nl/login?mobileselected=1
  2. Gebruik een VPN verbinding om in te loggen. 
  3. Schakel tussen je 4G verbinding en je Wifi verbinding om in te loggen. Het is een kleine groep klanten die problemen heeft met het inloggen op T-Mobile 4G én Wifi. 

 

 

Uhh ik zit bekabelt ook met dit probleem. Het is niet alleen Wifi of 4G maar ook als je bekabeld het probeert. Geen van de mogelijkheden die hier gegeven word werkt. 

Reageer