Beantwoord

Login pagina t-mobile website wil niet laden wanneer verbonden met mijn persoonlijke T-mobile netwerk

  • 29 November 2020
  • 48 reacties
  • 3993 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

De website http://www.t-mobile.nl/login wil op geen browser voor me laden, ook niet in incognito-modus. Via mijn mobiele telefoon heb ik hetzelfde probleem, maar alleen wanneer ik met de wifi van mijn t-mobile thuis netwerk ben verbonden. Dit is letterlijk de enige webpagina die niet werkt, de rest van de website waaronder deze community omgeving werkt zonder problemen.

Google chrome:

This page isn’t working www.t-mobile.nl redirected you too many times.
Try clearing your cookies.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Firefox:

The page isn’t redirecting properly

An error occurred during a connection to www.t-mobile.nl.

    This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies.

Microsoft Edge:

The page isn’t redirecting properly

An error occurred during a connection to www.t-mobile.nl.

    This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies.

N.a.v. de foutmeldingen heb ik geprobeerd de cookies te verwijderen. Daarna zelfs met de tool Ccleaner de cookies + andere browsergegevens verwijderd. Incognito of private-modussen helpen niet. Niets werkt! Behalve misschien als ik mijn mobiele telefoon als hotspot instel maar mijn desktop computer heeft geen wifi-kaart. Wat is het probleem?

 
icon

Beste antwoord door Sander 7 January 2021, 10:50

Bekijk origineel

48 reacties

Reputatie 3

@Sander : De één opgelost, nu de ander. 
Ik wil mijn dochters abbonnement koppelen aan t-mobile thuis klantvoordeel. Dat lukt me niet vanwegen een adres fout. schijnbaar is haar woonadres anders ingevuld dan tmobile thuis. Wilde daarom inloggen onder haar account om te kijken wat het adres is bij haar account. maar dat lukt niet. net zoals alle links hierboven, ik kom alleen ingelogd onder het forum of op tmobile thuis. maar wat ik ook doe, als ik naar het mobile stuk wil inloggen krijg ik onderstaande.
Ik heb onderstaande even uit Chrome gepakt, maar in Edge dezelfde meldingen. Zoals je ziet wordt er 20x geredirect naar login?mobileselected=1. Dit betekend dat er 20x naar zichzelf wordt verwezen in de webpagina. En dat is dus een loop in de programmering van jullie site.
Ik ben geen  volwaardige ontwikkelaar, maar volgens mij is dit debug aan op de pagina en dan zie je vanzelf waar het mis gaat. 

 

 

Reputatie 7

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!

Reputatie 3

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!

Hoi @Sander 

Ben benieuwd. Ik ga het wel eind volgende week proberen. Laat het je weten. 

Groeten, Jeroen

Reputatie 7

Dag @Swrinny @JPHR @J0grO @Joop Kuiper @Expl0rer @rsc96onl @KeesZ,

 

Volgens mij is de aanpassing vannacht doorgevoerd. Ik kan in ieder geval weer inloggen vandaag mij Thuis wifi verbinding. Willen jullie controleren of het bij jullie ook weer werkt?

T-Mobile.nl/login

 

 

Reputatie 3

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!

Hoi @Sander 

Ben benieuwd. Ik ga het wel eind volgende week proberen. Laat het je weten. 

Groeten, Jeroen

Hoi @Sander , 

ik heb geen foutmeldingen meer als ik inlog. dus het lijkt verholpen.

Nog een vraag: bij wie moet ik zijn voor fouten en foutmeldingen in de TV app? 

groet

jeroen

 

Reputatie 1

Beste Sander,

Zowel voor mobiel als voor thuis kan ik nu weer op de normale manier inloggen.

Met dank (!) en groet,

JPHR

Reputatie 1

Beste Sander,

Ook bij mij is het probleem verholpen. Dankjewel. 

Reputatie 1

Hoi @Sander - ik krijg nu geen foutmelding meer. Bedankt!

Hier ook geen probleem meer met inloggen. Bedankt!

Reputatie 2

 

Volgens mij is de aanpassing vannacht doorgevoerd. Ik kan in ieder geval weer inloggen vandaag mij Thuis wifi verbinding. Willen jullie controleren of het bij jullie ook weer werkt?

T-Mobile.nl/login

 

@Sander

Het probleem is wel geteld voor mij 1 dag verholpen. vandaag wou ik dat weer en helaas weer het zelfde probleem.

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Het probleem is dus voor mij niet verholpen. Nu ben ik van plan om glasvezel te nemen dat vandaag is aangesloten door de monteurs van KPN. Is dan dit probleem wel opgelost? En hoelang duurt het voordat T-mobile aangeeft dat er glasvezel op mijn adres is?(kpn en anderen zeggen dat ik het al heb op hun website namelijk)

 

Update, na een aantal keren de cookies te verwijderen is het toch weer gelukt om in te loggen.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @patje55 

Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het weer lukt om in te loggen. 

Ik gebruik een dongel met prepaid kaartje voor mijn laptop en heb hetzelfde probleem. Met geen mogelijkheid kom ik het internet op. Ben in de T-Mobile winkel geweest, maar er zijn verder geen blokkades of pincodes die mobiel internet in de weg zouden kunnen zitten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RolandDongel 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres. Dan kan ik in je gegevens kijken en achterhalen waar het probleem zit. 

Hoi Hajar,

Dankjewel voor je reactie. Het probleem is opgelost: ik heb een Lebara-kaartje gekocht, sim in de dongel, databundel erbij en probleemloos het internet op. Zo hoort het. Voor mij in elk geval voorlopig geen T-Mobile meer.

Ook ik heb hetzelfde probleem al heel lang, ik lees hierboven de tip om via VPN te proberen en dat werkt inderdaad, dank! Wel bizar dat via de gewone wifi aansluiting je niet kan inloggen op de Tmobile site en dat dit na meer dan een jaar nog stééds niet opgelost is….

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TinaR. 

Heb je dit ook via andere browsers en andere apparaten?

Helpt het legen van de cache of verwijderen van cookies?

Ik heb momenteel nog steeds problemen met inloggen:
 (foutmelding over 'Too many HTTP redirects').

Allleen via incognito of andere browser werkt het.

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb momenteel nog steeds problemen met inloggen:
 (foutmelding over 'Too many HTTP redirects').

Allleen via incognito of andere browser werkt het.

Hi @Gkruizin64, met welke browser krijg je deze foutmelding? Zou je de cookies en de caches even willen verwijderen om te kijken of het dan wel lukt? Aangezien het wel werkt via Incognito en een andere browser, vermoed ik dat het ligt aan de browser die je nu gebruikt. 

 

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hallo klantenservice,

Mijn docher heeft nu zeker al 5 weken ook het probleem dat ze op haar smartphone met prepaid t-mobile SIM-kaart niet meer op internet kan via 4G. Via wifi wel. Via 4G krijgt ze standaard bij het uitzetten van de wifi een melding dat http://ww.t-mobile.nl/prepaid-data-pass?NAT enz enz niet kan worden geladen vanwege het volgende:

net:: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Ik heb net 2x heel lang verschillende medewerkers van T-mobile en Tele-2 (achtervang) klantenservice aan de lijn gehad, maar het lukt niet om het probleem op te lossen. Het leek net even opgelost door ik weet niet hoe vaak cache/cookies in de internet-app (chrome en internet) te wissen. Maar nu zijn we doodleuk weer terug bij de melding dat er too-many-redirects zijn…

Dus heel graag horen of lezen we dé tip!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Door81 

Welke browser gebruikt ze wanneer ze deze pagina’s bezoekt? Heeft ze de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Dan kunnen we controleren of het aan haar simkaart ligt. 

Hallo, 

Op advies van een telefoonwinkel overgestapt van prepaid naar abonnement... beltegoed kwijt, maar waren er al uren mee zoet en zou naar hun ervaring ook niets uitmaken. Dus niet geholpen, maar nu functioneert haar telefoon en databundel in ieder geval.

Reputatie 2

Hallo,
Ik heb nu ook sinds een paar dagen een inlogprobleem op Mijn odido vanaf mijn desktop PC (Google Chrome).  Legen van cache en verwijderen cookies voor odido.nl helpt niet.
Mobiel kan ik wel inloggen.

Hoe dit te herstellen?
groet, Kees

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kees88, niet fijn dat het via Google Chrome niet werkt. Ik heb je vraag doorgezet naar de onze IT-afdeling. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten. Fijn dat je in de tussentijd via mobiel wel kan inloggen! 😊

Reageer