Beantwoord

Nvidia driver downloaden werkt niet

  • 21 November 2021
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Als ik mijn NVidia drivers wil downloaden via de website, dan werkt dit via het 4G voor thuis netwerk niet. Als ik dan op mijn mobiel met alleen 4G (ander abonnement) dan werkt het wel. Is hier iemand die dit ook ervaart? Het is erg onhandig, en ik moet nu ook omslachtig die driver van mijn telefoon kopieren.

Ik kan de website ‘nvidia.com` wel pingen met een redelijke ping. Maar het laden van de pagina gaat lukt niet volledig (het laden van andere websites gaat wel). Daarnaast kan ik op geen enkele manier de download binnen krijgen, ook niet via dat Geforce Experience programma dat ze tegenwoordig ook installeren.

Het zou fijn zijn als dit opgelost kan worden.

icon

Beste antwoord door feplas 22 November 2021, 13:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Probeer eens een andere browser of leeg de cache en cookies een keer van de huidige !

Ik kan de driver via mijn telefoon wel downloaden (ander abonnement, wel bij t-mobile overigens).

Bedankt in ieder geval voor je hulp zover!

Reputatie 4
Badge

Jij zegt:

Ik kan de website ‘nvidia.com` wel pingen met een redelijke ping. Maar het laden van de pagina gaat lukt niet volledig

Mijn ping is niet redelijk maar goed. de pagina die jij aangeeft kwam goed binnen. Zojuist de andere link geprobeerd en ook die gaat hier goed. Tevens haal ik met een hele goede snelheid de drivers binnen.

Maak van je telefoon een hotspot en probeer dan eens de de drivers binnen te halen. Zo te lezen had je dit nog niet geprobeerd? Mocht dat goed gaan heb ik verder geen tips en geen oplossingen. Mocht dat ook niet goed gaan zal je het bij je systeem moeten zoeken.

Succes

Zoals ik al vermelde doet mijn Ping het ook goed. Maar als je dan een driver wilt selecteren op https://Nvidia.com/download/index.aspx dan worden bij mij de formulier elementen niet gevuld. Mocht ik dan toch uitkomen bij het downloaden, dan start de download niet. 

Reputatie 4
Badge

Hier geen problemen met nvidea.com: