Beantwoord

Opzegging niet doorgezet

  • 18 September 2022
  • 8 reacties
  • 186 Bekeken

Ik heb een dergelijk probleem. Ik heb sinds de aanschaf van mijn 4g voor thuis in februari een verbinding van gemiddeld minder dan 5 mbs. Dit is gechecked en erkend en er is meermaals door jullie collega’s telefonisch aangestuurd op een kostenloze ontbinding. 

Ik heb een link gekregen voor het kostenloze retourneren van het modem, netjes ingevuld en verder hoor ik niks. Ik heb wel weer een rekening gehad. Terwijl T-Mobile niet levert. 

Ik heb geen idee meer wat ik moet doen. Het kastje en de muur heb ik inmiddels te vaak gezien, vandaar dat ik het hier probeer in plaats van telefonisch.

kenmerk 59574841

icon

Beste antwoord door Rico4321 28 September 2022, 09:57

Bekijk origineel

8 reacties

Hi @Rico4321,

Ik snap héél goed dat jij meer informatie wilt hebben over jouw retour. Ik ben dan ook direct met je mee gaan kijken en ik zie terug dat je inmiddels contact hebt via de e-mail met mijn collega's. Ik kan op dit moment alleen om je geduld vragen, dit omdat mijn collega's met man en macht voor je bezig zijn om dit uit te zoeken. Je krijgt snel bericht van ons!

Groetjes,
Manouk

Beste Manouk,

Ik heb al geduld sinds de aanschaf van het product. Ik heb een mailtje en wellicht dat we nu verder komen. De rekening is in iedergeval weer betaald.

Groetjes

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Rico, 

Bedankt voor de terugkoppeling en je geduld. Gaat alles nu goed? We horen het graag van je!

Groetjes,

Marciano

Marciano, 

Als mijn contract ontbonden is, dan gaat het goed. We zijn er nog niet dus.

Groetjes

We zijn inmiddels al weer een week verder. 

Bedoelen jullie dit met man en macht?

met vriendelijke groet

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Rico4321 graag zoek ik de satus hiervan voor je uit! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer (097-nummer), postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Nou Pharwin, 

ik had er niet zo veel zin in om jou een privebericht te sturen en deze gegevens voor de zoveelste keer door te geven. Daarbij hou ik het liever openbaar aangezien dit het enige lijkt dat na een halfjaar bellen iets in gang heeft gezet.

Maar de annulering is inmiddels verwerkt. Top, na 8 maanden niet te hebben gewerkt. 

Ik zie dat er nog een eindfactuur is afgeschreven. Goed man. In April loopt mijn telefoon abonnement gelukkig af.

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Nou Pharwin, 

ik had er niet zo veel zin in om jou een privebericht te sturen en deze gegevens voor de zoveelste keer door te geven. Daarbij hou ik het liever openbaar aangezien dit het enige lijkt dat na een halfjaar bellen iets in gang heeft gezet.

Maar de annulering is inmiddels verwerkt. Top, na 8 maanden niet te hebben gewerkt. 

Ik zie dat er nog een eindfactuur is afgeschreven. Goed man. In April loopt mijn telefoon abonnement gelukkig af.

 

 

Dat snap ik volledig Rico! Mijn excuses dat dit niet eerder in orde is gemaakt. Superfijn dat het voor nu wel goed is geregeld. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer