Beantwoord

Plaatsing buitenrouter 4g voor thuis

  • 23 May 2022
  • 4 reacties
  • 377 Bekeken

Ik wilde graag het 4G voor thuis extra snel abonnement afsluiten in mijn studio. Bij mij is het echter niet mogelijk om in de buitenmuur of het balkon te gaan boren en deze op te hangen. Is er dan eventueel een andere optie om deze buitenrouter te plaatsen? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door eric 23 May 2022, 14:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @LeenHaksteen , welkom bij de community

Bij 4G extra snel is echt een buitenantenne nodig. Als deze niet geplaatst kan worden aan jouw huis, dan kun je alleen het pakket 4G voor thuis met binnenrouter kiezen.

 

Hoi @LeenHaksteen , welkom bij de community

Bij 4G extra snel is echt een buitenantenne nodig. Als deze niet geplaatst kan worden aan jouw huis, dan kun je alleen het pakket 4G voor thuis met binnenrouter kiezen.

 

Hoi Eric, bedankt voor je snelle reactie. Is er nog een andere manier dan om de buitenrouter te plaatsen zonder deze aan een muur te monteren? Los plaatsen bijvoorbeeld of aan een plank oid.

Hoi Eric, bedankt voor je snelle reactie. Is er nog een andere manier dan om de buitenrouter te plaatsen zonder deze aan een muur te monteren? Los plaatsen bijvoorbeeld of aan een plank oid.

Ik vrees van niet… misschien is het een idee even te kijken naar het filmpje. Zoals je ziet toch best redelijk in omvang en ik vrees dat deze met een plank vrij snel om ligt.

Daarnaast is het ook nog maar de vraag of de installateur de plek (het balkon) wel adviseert om de router te plaatsen, dit is n.l. afhankelijk van hoe de dekking is aan die zijde van het appartement.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @LeenHaksteen , welkom bij de community

Bij 4G extra snel is echt een buitenantenne nodig. Als deze niet geplaatst kan worden aan jouw huis, dan kun je alleen het pakket 4G voor thuis met binnenrouter kiezen.

 

Hoi Eric, bedankt voor je snelle reactie. Is er nog een andere manier dan om de buitenrouter te plaatsen zonder deze aan een muur te monteren? Los plaatsen bijvoorbeeld of aan een plank oid.

 

De plaatsing van de antenne dient aan de juiste kant van het huis te gebeuren. Er dient een soort zichtlijn met de mobiele site te zijn waarop jouw aansluiting wordt gericht. Zo ontstaat er de minste verstoring van de rest van de gebruikers in die radio cell en ervaar jij de maximale snelheid van dit pakket. Dit product kan dus niet overal worden gebruikt. Het meest gekozen pakket blijft de standaard 4G voor thuis oplossing.