Beantwoord

poort dicht 4g voor thuis

  • 26 September 2022
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

Ik heb het “AF55” binnenkastje maar er staat een poort dicht ik kan de camera’s op afstand nu niet zien hoe kan ik dat veranderen 

icon

Beste antwoord door DvA78 28 September 2022, 16:20

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb al een bericht gestuurd maar geen reactie 

Reputatie 7
Badge +5

Onvoldoende informatie.

AF55 bij google vertelt alles over AirFrance vlucht nummer 55, iets over een gitaar maar niets over jouw camera's die niet te benaderen zijn.

Wat moet ik met deze informatie 

Reputatie 7
Badge +5

Wat moet ik met deze informatie 

Dit forum is een klant helpt klantforum. Mede Tmobile klanten proberen aan de hand van verstrekte PROBLEEM informatie andere klanten bij te staan.

Indien er dan een topic gestart wordt met:

Ik heb het “AF55” binnenkastje maar er staat een poort dicht ik kan de camera’s op afstand nu niet zien hoe kan ik dat veranderen 

Dit is heel erg weinig info over waar er naar een hik gezocht moet worden.

De eerste hulp die geboden kan worden is door MEER informatie te vinden over iets wat “AF55” is.
Door de vermelding van binnenkastje is daagt het al een beetje dat het een 4/5G buitenunit met een router in huis zal zijn.

De vraag is dus niet wat jij @Cath Maurice met deze informatie moet maar hoeveel informatie kun je je bereidwillige mede klanten verstrekken om jouw uitdaging om de camera's van buitenaf te zien op te lossen. Meer info is o.a. dat het merk ZTE betreft

Er is inmiddels een ander topic op dit forum te vinden waar al een klein beetje meer duidelijk is gemaakt over “AF55” (zoek functie is vergrootglas boven in het scherm)

Yalerta, reageer a.u.b. niet als je niks zinnigs te melden hebt. Aan jouw bovenstaande antwoorden heeft niemand iets. 

Het is zelfs foute informatie wat je verstrekt want het merk is niet ZTE maar WNC. Maar ook daarmee is er weinig info te vinden.

Hier vind je de handleidingen voor zowel de binnen- als buitenunit. https://af55.azurewebsites.net/

Mijn advies is de op buiten-unit een DMZ naar de binnen-unit instellen en op de binnen-unit de poort naar de camera open te zetten. Zo heb ik het in ieder geval gedaan en dat werkt.

 

Reageer