Beantwoord

Pre Shared Key aanpassen lukt niet

  • 17 November 2021
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken

Het lukt mij niet om naast mijn wifi naam ook het wachtwoord ("pre shared key") te veranderen. dat is vervelend want ik wil van de standaard instellingen af en een gastennetwerk (met ander ww) kunnen instellen. hoe kan ik dit oplossen.

icon

Beste antwoord door yalerta 18 November 2021, 13:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Dolle F ,

Allereerst welkom op de Community.

Heb hier een topic met heel veel informatie over 4G voor Thuis.

Alle informatietopics over 4G voor thuis

 

 

 

 

Bedankt @soepkip67 , ik heb daar eerst al gekeken, maar kan over mijn vraag niet iets vinden. dus hulp wordt gewaardeerd. ik heb overigens een B2368 modem.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Dolle F ,

Ik weet er niet zo veel vanaf. Maar als ik nu zo naar je foto kijk , zie ik niet de optie om een gastnetwerk aan te maken. Ik verwacht dus ook dat het dan ook niet mogelijk is op de B2368. Ook via bijvoorbeeld de optie instellingen kom je geen opties tegen om iets in de wifi instellingen aan te passen? 

Bedankt @soepkip67, ik het het gast netwerk (SSID2) aangemaakt via een ander deel van het menu, wat je hier ziet is van toepassing op het te gebruiken standaard netwerk (SSID). Reacties van ervaringsdeskundigen worden erg gewaardeerd: Hoe kom ik van de standaard instelling wachtwoord af om een ander ww te kunnen instellen? Bedankt voor je hulp.

Reputatie 7
Badge +5

@Dolle F 

Zomaar een gedachte, is het wel mogelijk iets in te vullen in het pre shared key veld en voldoet het dan aan de regels die ervoor vereist zijn. Minimaal 8 en gemixt a-z / A-Z / 0-9? voorbeeld aAbB19Ab of zoiets. Het lijkt mij dat karakters als !?_*@ niet toegestaan zijn.
Er staat minimaal 2 van de 3 mogelijke types “kleine letter / hoofdletter / cijfer” te gebruiken.

bedankt @yalerta, uitroepteken was idd het probleem. opgelost :)

Reputatie 7
Badge +5

@Dolle F 

Bedankt voor de terugmelding waar het probleem door ontstond. Dergelijke kleinigheden wordt vaak overheen gekeken en kan nu anderen weer wat kritischer naar de “eigen” settings doen kijken.