Beantwoord

Prijsverschil met hetzelfde abonnement

  • 7 September 2021
  • 6 reacties
  • 241 Bekeken

Hallo 

Ik heb precies hetzelfde abonnement als mijn buurman. het betreft bundel 4g voor thuis 18.

Dit abonnement heeft mijn buurman ook en in dezelfde periode als ik afgesloten. Echter ik kan tot 100 GB gratis internetten en daarna opwaarderen met steeds 2 gb en hij kan 200 gb benutten zonder op te hoeven waarderen. Tevens betaald hij € 26.01 per maand en wij € 39.12 waar zelfs € 13.04 korting af is het bedrag is dus ook eigenlijk  € 56.12. Het verschil snap ik niet. Het is een verschil van € 13.03 per maand wat ik wel een heel groot verschil vind voor een abonnement wat in dezelfde periode is afgesloten en toch zo verschillend is. Graag wil ik een eerlijk antwoord hierop.

Met vriendelijke groet 

A Altena

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 8 September 2021, 11:01

Bekijk origineel

6 reacties

 Hallo 

Ik heb precies hetzelfde abonnement als mijn buurman. het betreft bundel 4g voor thuis 18.

Dit abonnement heeft mijn buurman ook en in dezelfde periode als ik afgesloten. Echter ik kan tot 100 GB gratis internetten en daarna opwaarderen met steeds 2 gb en hij kan 200 gb benutten zonder op te hoeven waarderen. Tevens betaald hij € 26.01 per maand en wij € 39.12 waar zelfs € 13.04 korting af is het bedrag is dus ook eigenlijk  € 56.12. Het verschil snap ik niet. Het is een verschil van € 13.03 per maand wat ik wel een heel groot verschil vind voor een abonnement wat in dezelfde periode is afgesloten en toch zo verschillend is. Graag wil ik een eerlijk antwoord hierop.

Met vriendelijke groet 

A Altena

 

Misschien is het een idee beide facturen eens naast elkaar te leggen? Ergens heb ik het idee dat het prijsverschil zit in klantvoordeel / T-Mobile Samen. Bij de eerste klantvoordeel / T-Mobile Samen, kreeg je n.l. een oplopende korting wanneer je meerdere T-Mobile diensten aangemeld had voor klantvoordeel. Dit kan dus zomaar die € 10,00 - € 15,00 verschil zijn (exclusief inflatiecorrectie) ??

Qua limiet (100/200GB) weet ik het helaas niet, wat ik wel gezien heb is dat de abonnementen in 2018, qua tarieven drie (3) keer zijn aangepast, of dit ook het geval is qua specificaties weet ik niet. Misschien dat de buren iets eerder (of later) in 2018 de overeenkomst hebben afgesloten of misschien tussentijds iets hebben gewijzigd waardoor ze nu de 200GB limiet hebben.

 

Als je even geduld hebt reageert er binnenkort vast en zeker een moderator die vast eens met je mee wilt kijken of er voor jou een besparing in zit en het verschil kan verklaren.

Reputatie 7
Badge +14

Een verklaring zou leuk zijn, maar misschien is het nog belangrijker om te weten of het voor jou beter kan (grotere bundel of lagere prijs). Wat is precies de startdatum van jouw abonnement? Dan kun je bepalen of je al kan verlengen naar een nieuwe propositie.

Beste Gerrit ik heb al korting en dan nog betaal ik 13 euro meer. Vind het erg raar. Dat er iets verschil in zit kan ik begrijpen maar 13 euro vind ik een erg groot verschil.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Desteny1971 

Wij kunnen en mogen de factuur van je buurman niet inzien en vergelijken vanwege de privacy wet. Maar zoals @Gerrit078 ook aangeeft kan het prijsverschil te maken hebben met verschillende redenen zoals Klantvoordeel en andere promotie acties. Wij kunnen geen vergelijking maken dus ik kan je niet vertellen waardoor er een verschil is, maar je kan de tip van @eric ook opvolgen en kijken wat voor jou nu het voordeligst is. 

Waarom betaal je als nieuwe klant minder per maand dan een bestaande klant?

 

Reputatie 7
Badge +14

@Mandyvn Hoogstwaarschijnlijk heeft die nieuwe klant op een nieuwe aanbieding gereageerd. 😂 

Je stelt een vraag die ⬆️ al beantwoord is.


 

groetjes

Reageer