Slechte of helemaal geen signaal

  • 30 September 2022
  • 11 reacties
  • 163 Bekeken

Ik probeer jullie op allerlei manieren te bereiken maar dat lijkt onmogelijk. Ik heb al een week geen fatsoenlijke 4g voor thuis en kan dus helemaal niets... Als ik op de pagina van netwerkklacht indienen klik kom ik terecht bij een foutmelding dus ook dat is niet mogelijk. Ik heb 2 abonnementen bij jullie, eentje in gebied Groningen 9727 kh en 9482 tv Tynaarlo. Groningen doet het helemaal niet en Tynaarlo is sinds deze week ook beduidend slechter. Casten van telefoon naar televisie is bv niet meer mogelijk. Ik wil hier een oplossing voor, graag zo snel mogelijk. Groningen is overigens al 2 jaar erg slecht en is nu echt bagger. 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De beste manier is toch het via die pagina doorgeven.  Probeer eens een andere browser. 

Reputatie 2

Ik doe het via deze de onderstaande site.

Locatie invullen en apparaat, mijne staat er niet bij dus klik iets anders aan.

En vervolgens melden probleem eronder.

 

 

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Daar krijg ik dus een foutmelding op. Forbidden site geeft ie aan .. lekker slim 😏

Inderdaad niet bereikbaar 

 

Reputatie 7
Badge +14

Zo raar, ik kan dit NU zelfs op mijn mobiel zien.

 

Apart inderdaad, via chrome op mijn pc wordt ie geblokkeerd, maar via mijn telefoon (ook chrome) over wifi doet hij het inderdaad wel. JFYI

Reputatie 2

Met opera op mijn mobiel werkt hij prima.

Reputatie 7
Badge +15

Hier doet de dekkingskaart het met de ene browser niet en met de andere wel, als je dan met de browser waarmee je de Forbidden melding krijgt eerst uitlogt op de T-Mobile community dan doet de dekkingskaart het wel 🤷🤔

@Dropdeadwifi na het melden zullen de netwerkspecialisten binnen 10 werkdagen contact met je opnemen.

Hier doet de dekkingskaart het met de ene browser niet en met de andere wel, als je dan met de browser waarmee je de Forbidden melding krijgt eerst uitlogt op de T-Mobile community dan doet de dekkingskaart het wel 🤷🤔

@Dropdeadwifi na het melden zullen de netwerkspecialisten binnen 10 werkdagen contact met je opnemen.

Hey inderdaad, ik moet eerst uitloggen op de community/my t-mobile, dan doet de dekkingskaart het opeens wel. Ben ik ingelogd dan krijg ik die forbidden melding.

 

Misschien eens even een apart topic over aanmaken @Waqqas ? Misschien kunnen ze iets met die kennis om het te fixen?

Reputatie 2

Ik had het ook met Google maar met Opera browser niet, die werkte gewoon

En alweer een paar dagen bagger internet... Het is toch van de zotte dat ik zelf allerlei toeren uit moet halen en steeds contact moet zoeken om gewoon te krijgen waar ik voor betaal... Ik kan echt niks. Ben er zo klaar mee!

Reageer