Beantwoord

T-Mobile komt Afspraken niet na!

  • 1 August 2022
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Ik ben onlangs verhuisd en heb toen de T-Mobile Thuis internet afgesloten… na dit kreeg ik te horen van een medewerker dat ik nog niet aangesloten kon worden omdat de vorige bewoner toevallig ook “Tmobile Thuis” had en het langer dan 2 weken kon duren voor de administratieve verwerking.. Ik heb de medewerker toen verteld dat ik 5 dagen in de week moest thuis werken en dus internet nodig had. De medewerker genaamd Naomi heeft mij toen een alternatief gewezen namelijk de 4G voor thuis modem voor tijdelijk totdat ik mijn “THUIS” modem thuis zou krijgen. Ik zou de “4G voor thuis” kostenloos kunnen herroepen zodra ik mijn “THUIS” modem binnen had gekregen ookal zou dat buiten de 14 dagen herroepingsplicht liggen.

Nu kreeg ik begin juni eindelijk mijn “THUIS” modem binnen en wou ik de “4G voor thuis” herroepen zoals afgesproken. De medewerker heeft mij er ook op gewezen dat het geen probleem was als ik de “4G voor thuis” langer dan 2 weken in huis had. Vervolgens zou het eindelijk zijn opgelost volgends een mannelijke collega die ik aan de lijm kreeg en zou ik een mail toegestuurd krijgen met informatie om het pakketje toe te sturen. Ik heb tot heden (2/3 weken verder) geen mail gehad en krijg vandaag van een collega te horen dat mijn abonnement niet is herroepen en ik nog meer extra kosten heb gekregen.. ik ben een klant en heb intotaal 5 producten bij T mobile en de manier waarop met mij wordt omgegaan is om verdrietig van te worden. Ik stuur altijd al mijn naaste door naar T mobile en had altijd goed vertrouwen maar dat zijn jullie nu echt kwijt. Het kan niet zo zijn dat klanten op deze manier om de tuin worden geleid voor een “sale” blijkbaar. Ik heb zeker meer dan 40 keer contact opgenomen met tmobile en elke keer meer dan 20 Minuten aan de lijn gezeten…..


Ik betaal al mijn andere facturen altijd optijd en voordat ik De medewerker had gesproken wist ik nooit iets van 4G voor thuis.

 

Ik ben 20 Jaar en heb eindelijk mijn eigen woning en dan krijg ik vervolgens een naar probleem.

Ik hoop dat er toch een wonder medewerker is die mij hierbij kan helpen. Mijn dank zou groot zijn.

 

Groet,

icon

Beste antwoord door eric 1 August 2022, 17:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Herroepen is mogelijk tot 14 dagen na ontvangst van je product. Dat staat in de voorwaarden als je zo'n contract afsluit. Wij kunnen als medeklanten niet kijken wat er in de notities staat van het klantensysteem, maar om eerlijk te zijn heb ik de mogelijkheid om “gratis” 4G voor thuis aan te vragen om zo een levertijd te overbruggen nog nooit langs zien komen.

Wacht even een moderator af, die kan wel kijken in die systemen. Als het op die manier genoteerd staat, dan komt het vast goed. Maar als je verder niets op email hebt gekregen dan is het eigenlijk een opzegging binnen contracttermijn en kan men een afkoopsom in rekening brengen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RD2022 

Ik wil graag met je meekijken en zien wat ik kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 097 nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht.