Beantwoord

4GvT TV App voor Smart TV

  • 26 November 2021
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Bij gebruik van de T-Mobile TV  heb ik regelmatig een vastloper en moet dan de app opnieuw opstarten.

Het beeld is soms van zeer lage resolutie of verdwijnt, helemaal als ik ook internet heb aanstaan op mijn PC. Kennelijk is de bandbreedte ontoereikend voor mijn situatie.

Kan ik verbetering verwachten als ik overstap naar een 4G modem met onbeperkt internet abonnement.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 December 2021, 09:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @OhMECORe, sorry voor de late reactie: jouw topic stond in een sub-sectie die onlangs gearchiveerd is. Gelukkig heb ik deze kunnen terugvinden! 

Kun je eens een foto maken van het beeld dat jij ziet wanneer je de app gebruikt? In principe is 50 Mbit/s bandbreedte meer dan genoeg, zolang je niet meer dan vijf tot tien apparaten tegelijkertijd verbonden hebt met bekabeld Internet of met wifi.

Wat betreft 4G voor Thuis: je kunt bij 4GvT geen TV als losstaand abonnement nemen. Dat kan enkel wanneer je een abonnement met Vast Internet neemt (T-Mobile Thuis).

 

Hi Jason,

Bedankt voor je reactie, Het probleem doet zich minder voor wat resolutie betreft. Wel heb ik nog steeds regelmatig een vastloper (freeze) en moet ik de app opnieuw opstarten.

Jammer dat 4G geen TV app accepteert, ik ga wel naar andere mogelijkheden kijken. Dank je wel.