Beantwoord

Vaste IP op data abonnement configureren icm. Huawei B818

  • 3 June 2021
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hallo allen,

Ik zit met een volgende probleem:

Ik heb een 500GB data abonnement en een Huawei B818 modem.

Echter wijzig iedere dag mijn WAN IP adres.

De service desk van T-mobile kon mij niet helen en die verwees mij naar deze form...indien ik hier ook niet geholpen kan worden mag ik boeteloos mijn abonnement opzeggen volgend de desk.

Zou iemand mij kunnen helpen met mijn probleem?

Ik weet haas zeker dat T-mobile administrator de enige is die mij kan helpen omdat hij netwerk technisch deze optie kan activeren maar toch volg ik de stappen van de Servicedesk.

Ik hoor het graag van jullie als er een mogelijk is.

Groetjes.

icon

Beste antwoord door Dave 8 June 2021, 10:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Miso,

Vanuit T-Mobile zelf bieden wij niet de functionaliteit om een vast IP-adres aan te zetten, zoals ook op onze website te lezen is. Ik heb geen inzage in jouw klantdata, dus ik weet niet wat er is toegezegd, maar dit is normaliter geen reden voor een kosteloze ontbinding van het contract. Dit gebeurt met name als het netwerk in jouw omgeving niet dekkend is en we geen goede netwerkervaring kunnen bieden, niet bij functionaliteiten die we nooit hebben aangeboden.

Je kunt eventueel dit topic nog doornemen om te kijken of je daar wellicht iets mee kunt. Dit is een workaround en wij kunnen hier vanuit T-Mobile geen ondersteuning in bieden, maar het kan natuurlijk altijd het proberen waard zijn!

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reageer