Beantwoord

Verlengen 4G voor thuis gaat niet goed

  • 1 August 2021
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Vandaag mijn 4G voor thuis abo ‘oude stijl’ gewijzigd in 4G ‘unlimited’ met een looptijd van 1 jaar en met ingang van 1 augustus.

Bij het oude abo zou de komende maandbundel ingaan op 3 augustus  en die datum staat nu nog steeds bij mijn bundeloverzicht. Dat zou betekenen dat ik voor 2 dagen de maandelijkse abonnementskosten moet betalen. Als ik had geweten dat T-mobile zo naar zich toe zou rekenen dan had ik 2 dagen gewacht.

Volgens mijn redenering zou de bundel moeten gelden tot 1 september.

Hoe kan dit worden opgelost?

icon

Beste antwoord door eric 1 August 2021, 22:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Willem_H , welkom op het forum.

Ik zat je opmerking te lezen maar er is iets onduidelijk. Je zegt dat je jouw 4g voor thuis oude stijl hebt verlengd naar 4g Unlimited. Maar de huidige proporties heten: 4g voor thuis en 4g voor thuis extra snel. 

Maar spraakverwarring of niet, abonnementen worden altijd pro rato berekend. Dus op je volgende factuur, waar het nieuwe abonnement ook op zal staan komt het dus goed.

Hallo @eric, bedankt voor je antwoord.

ik ben al 4G voor Thuis abonnee sinds 2017 met een vaste bundel en 's nachts bundelvrij. Daarna kwam 4G voor Thuis Unlimited, maar dat vond ik toen niet interessant voor mijn gebruik, dus ik ben destijds niet overgestapt. Ik was in de veronderstelling dat het nu nog steeds zo heette.

Ik hoop dat je gelijk hebt en de oude en nieuwe abonnementskosten met elkaar worden verrekend.

Reageer