Beantwoord

Verlengen 4gvt extra snel

  • 10 March 2022
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 200 reacties

Krijg ik de melding dat ik kan verlengen:blush:. Maak ik toch al weer bijna 2 jaar gebruik van 4gvt extra snel . Snel kijken naar het voordeel. Krijg ik een voorstel die ik niet helemaal snap. Volgens mij ga ik dan een nieuw 2de abonnement afsluiten inclusief binnen/buiten router met klantenvoordeel. Het lijkt me dat er ergens iets niet goed gaat. Wat is het voordeel als ik mijn 4gvt extra snel wil verlengen en dus nog 2 jaar langer klant wil blijven bij T-mobile?

icon

Beste antwoord door eric 10 March 2022, 05:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je betaald als bestaande klant dezelfde prijzen als een nieuwe klant. Er zijn dus geen lokkertjes voor alleen nieuwe klanten.

Als je niets doet blijf je gewoon betalen wat je nu doet, een bedrag voor afbetaling van hardware komt wel te vervallen. Je abonnement wordt gewoon maandelijks opzegbaar. Als je een nieuw modem met buiten antenne wil, dan zou je kunnen verlengen. Mocht het aanbod niet duidelijk zijn, bel dan even de klantenservice.

Reputatie 4
Badge

Hallo Eric,

Mag ik vragen waarop het antwoord is gebaseerd? Heb jij 4gvt zelf ook geprobeerd te verlengen?

Wat mij verbaasd is dat ik kan verlengen en mij een, zover ik kan zien, nieuw abonnement wordt aangeboden. Beetje vreemd toch voor een verlenging?

Reputatie 7
Badge +15

@feplas

Dat je weer hetzelfde apparatuur ontvangt bij een verlenging lijkt mij niet de bedoeling.

Met verlenging heb je weer een vaste contractperiode van 1 of 2 jaar en nu heb je de vrijheid om op te zeggen wanneer je wilt met een maand opzegtermijn.

Zoals Eric al aangaf blijf je gewoon hetzelfde bedrag voor het abonnement betalen.