Waarom is de optie van het halen van een GB aanvuller nu alleen nog maar mogelijk wanneer deze helemaal op is?

  • 16 July 2022
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Toen ik voor het eerst bij T-Mobile een Go-Unlimited abonnement gehaald had stond ik al verbaast te kijken dat voor 35 euro per maand voor alleen internet je maar een 10GB dag tegoed had. Maar daar had je dan de GB aanvuller voor, dus als je dat op tijd gebruikte bleef je internet snelheid gewoon snel, aangezien je een nieuwe aanvuller kon halen als je huidige aanvuller op 20% was.


Nu heb ik een 4G voor Thuis abonnement, die ook zogenaamd "Unlimited” beweerd te zijn.
Maar nu is dat ook al weggehaald? Nu kun je alleen nog maar een nieuwe aanvuller halen wanneer hij volledig is opgebruikt. Voelt niet echt “Unlimited” meer wanneer je geforceerd wordt om een tijd op de uiterst langzame 3G terecht te komen.

En dat zonder een prijsverlaging, vind ik eigenlijk toch wel schandalig, langzaam wordt het uitgekleed zolang mensen maar niet klagen.

En dan heb ik het nog niet eens over de onstabiliteit van het netwerk...


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 2

Daar is dat. Heb tablet unlimited abonnement en als ik 80 % heb verbruikt kan ik aanvullen.

Betaal daar 25 euro voor. Midi router met simkaart erin.

Thuis lekker en ook op de camping.

Geen klagen dus.