Beantwoord

weinig verschil met of zonder buitenantenne

  • 25 May 2023
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

Hoi .

 

Sinds vandaag de nieuwe 4g voor thuis buiten set binnen gekregen. 

Gemeten met alleen de router en gemeten met buiten antenne. Dit geeft maar 1-3 mb verschil.

Iemand een idee hoe ik dit sneller krijg ??

 

Vriendelijke groet

Marco 

 

 

icon

Beste antwoord door FinnPlanting 27 May 2023, 10:36

Bekijk origineel

5 reacties

Kun je mss benoemen wat je hebt aangeschaft en geplaatst? En wat je waar meet? Dus niet alleen het verschil. 

Reputatie 7
Badge +14

Normaal wordt de buitenset door een monteur geplaatst. Die meet eerst waar het signaal vandaan komt en richt daar de buitenantenne op af.

Hoi , Dank voor jullie reacties .

Ik was een 2de topic gestart omdat ik de vorige niet kon vinden. Door een attend formumlid ,zie ik het weer .

 

Ik meet mn vrij nieuwe pixel pro telefoon . Een app gedownload lop aanraden van de tmobile  klantenservice. Verder heb ik de WNC AF55 Buitenrouter met bijhorende router. 4g extra snel dus.

Ik heb geen laptop of pc. Wel een tablet .

Maar ik geloof er niks van dat als ik zou meten met een laptop de internetsnelheid dan ineens flink omhoog zou gaan. Mn telefoon waar ik nu mee meet lijkt mee een goede graadmeter.

Ik ha jaren geleden de Huawei buiten antenne waar dit ook speelde . Toen las ik veel over het forwarden van een poort. maar zelf is me dit nooit gelukt .

Als iemand hier wat over weet, lees ik het graag.

Anders is het wel heel vreemd dat de snelheid met of zonder antenne rond de 30 mn/s blijft hangen. Kan ik net zo goed  het standaard pakket 4g voor thuis nemen. 

Maar goed vanmiddag komt er nog een monteur. Verwacht geen wonderen met het richten vd antenne enzo. Ik heb vol zicht op de antenne waar alles vandaan straalt. 

 

Ik hou jullie op de hoogte .

 

Gr Marco 

Reputatie 4
Badge

Wanneer je na het bezoek van de monteur de snelheid nog steeds zo is kan je het beste met T-mobile contact opnemen. Het zou mogelijk kunnen zijn dat je profiel bij T-mobile niet goed staat waardoor je blijft hangen op de 30mb/s. Je profiel zal dan mogelijk niet op extra snel staan. Wij kunnen je hier niet mee helpen. Misschien een moderator die dan kan aanhaken?

Succes vanmiddag.

Hoi ,

 

Nou de monteur is geweest. Alles was goed aangesloten. 

En ik weet niet wie er hier meelezen maar de snelheid was vandaag rond de  80mb/sec ....hoeraaa.  wel gek dat het nu ineens in orde was

 Ik vermoed inderdaad dat er iets niet goed stond in mijn abbo profiel bij tmobile .

Opgelost , topic kan dicht.

Dank voor de reacties!! 

Reageer