Beantwoord

wifi gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen 4G voor thuis

  • 16 March 2022
  • 8 reacties
  • 804 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik wil graag mijn eigen Wifi naam en wachtwoord hebben voor mijn modem, maar ik weet niet hoe ik dat kan instellen. Ik heb een Huawei modem.

icon

Beste antwoord door feplas 24 March 2022, 00:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 1

Beste feplas,

 

Mijn excuses voor mijn late reactie, maar het zat hem inderdaad het gebruik van leestekens. Dat vindt ie moeilijk. Nu is het gelukt om mijn wifi te personaliseren. Bedankt voor de hulp en input!

 

Bram

Reputatie 4
Badge

@Bram24 Waarschijnlijk zit er in jouw wachtwoord dan tekens die niet in het wachtwoord van wifi mag zitten. Dat is nog het enige wat ik me kan bedenken. Probeer eens een wachtwoord met alleen letters en cijfers.

Susses

Reputatie 1

Beste feplas,

die optie had ik inderdaad gevonden en daar heb ik mijn wifi-naam ook kunnen wijzigen. Echter pakt hij niets anders dan de pre-shared key, zoals daar staat. Dus het wachtwoord dat achterop de router staat. Als ik dan een eigen wachtwoord daar invul, dan geeft hij een foutmelding. Ik heb het tot nu toe alleen voor de 4G variant geprobeerd. 
weet jij hoe ik dit toch kan veranderen?

 

groet,

 

Bram

Reputatie 4
Badge

Hi @Bram24 

Niet heel moeilijk. Bij Network setting heb je wireless en wireless 5g. Volg voor beide schermen de pijl in onderstaand voorbeeld en je kan wifiwachtwoorden wijzigen voor beide netwerken. Vink het boxje aan en je kan je wachtwoord voor jezelf zichtbaar maken.

Ik heb het dan wel over de LTE CPE B2368-66. Waar je je naam van je wifi kan wijzigen moet ook ergens een veld zijn waar je je wachtwoord kan wijzigen.
Succes!

 

Reputatie 1

Beste Hajar,

 

Bedankt voor je reactie. Helaas vind ik hierin geen antwoord op mijn vraag. Ik heb het wachtwoord van de modem al kunnen veranderen, maar ik wil graag het wachtwoord voor het inloggen op de wifi wijzigen. Ik heb de wifi-naam al kunnen wijzigen, maar het wachtwoord kan ik dan niet wijzigen. Het gaat dus om de naam van de wifi die je ziet als je als nieuw persoon wil inloggen en het wachtwoord dat je vervolgens moet invullen. Die staan natuurlijk achterop de modem, maar die wil ik personaliseren. Hoe moet dat?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bram24 

Excuses voor de latere reactie. Je kan op de Community altijd je vraag stellen en er lezen zowel Moderators als gebruikers mee die ervaring hebben met bijvoorbeeld 4G voor Thuis. In dit topic zie je een instructie die je zou kunnen volgen en in dit topic kun je ook wat informatie vinden. 

Ik hoop dat je zo verder komt! Als er nog vragen zijn, laat het ons weten. 

Reputatie 1

Ik ben benieuwd naar de reactie. Is de vraag heel lastig te beantwoorden?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bram24, welkom op de Community!

Anders dan de naam allicht doet vermoeden, is 4G voor Thuis onderdeel van Mobiel, daarom heb ik jouw topic in het juiste subforum geplaatst. Anders blijft het topic zo eenzaam staan alsof er een windmolenpark omheen gebouwd is. Mijn collega’s zullen je binnen maximaal 24 tot 48 uur te woord staan! 😊