wnc af 55 router

  • 19 May 2023
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Is er toevallig iemand die er achter is gekomen hoe ja de apn van de wnc ap55 kan aanpassen om de nat problemen te verhelpen dit was wel mogenlijk met het vorige type doormiddel van een admin login en met die daarvoor was het 2 keer klikken om het voor mekaar te krijgen dus het lijkt me bij deze ook mogenlijk nu is de vraag hoe krijg je dat voor mekaar als iemand hier achter komt ben ik een gelukkig man


4 reacties

ik mag hopen dat die standaard al goed staat? Anders zul je ook nooit die 100mbit halen.

Nee staat op smartsites en hij is gelocked dus je kan hem niet veranderen bij die andere b2368 kon je via een admin ww inloggen en auto anp uitzetten maar heb nog niet kunnen uitvogelen of dat met deze ook kan

Zo dat is ahum vrij amateuristisch, het hele doel van die af55 is 4g voor thuis 100mbit. Met smartsites kun je net zo goed een telefoon abo afsluiten en hotspot maken, het hele nut van dat apn fms is port forwarding etc.

 

Klopt inderdaad, ik heb gelukkig nog de b2368 hier, van alles wat ik tot nu toe heb gelezen stelt die af55 niet veel voor als ik ze vergelijk.

Ja en het aller vervelends is dat die jongen zij dat ie 7 mensen gesproken heb en dat niemand iets kon vertellen over de nieuwe router slechte zaak

Reageer