Wnc AF55 4 G router binnen buiten, kan niet online gamen

  • 9 April 2023
  • 5 reacties
  • 433 Bekeken

Goede dag

Ik ben nu ruim 4 weken bezig om voor mijn zoon online gamen gereed te maken via deze WNC AF55 4G router. 

Helaas heb ik nog niemand kunnen vinden die mij verder kan helpen, T-mobile levert online faming maar het werkt niet, en krijg geen hulp, wordt verwezen naar de Comunity die me ook nog niet hebben kunnen helpen.

Wie kan me helpen of weet een andere oplossing voor dit probleem???

Via de DSL verbinding va. De buren lukt het wel, maar via de router kan ik de beveiliging niet van NAT3 naar NAT 2 zetten


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Een mobiele verbinding kent geen mogelijkheid voor NAT veranderingen.  In het mobiele netwerk zit een NAT in verband het dynamische IP adres, dst veranderd elke 24 uur. 4g voor thuis kent zijn beperkingen 't.o.v. een vaste internet verbinding. Het is geen vervanging, maar een alternatief. 

Enigste tips die je nog kunt proberen is een andere APN naam. Bijvoorbeeld FMS of INTERNET.

Goede middag

Ik begrijp het niet echt, want waarom wordt dit gelocked vanuit t-mobilecterwijl ze aangeven dat je kan online gamen.

 

Ook zie ik zelf geen mogelijkheid om het Apn aan te passen

Reputatie 7
Badge +14

'Online gaming' is wel een heel groot begrip... als je deze site bezoekt op je computer kun je echt al die games online bezoeken. Wanneer er apparatuur is die specifieke IP eisen heeft, dan hangt het af of dit wel/niet kan.

 

Sorry hoor

Maar dit zijn spelletjes spelen, online gamen is gezamelijk gamen via een playstation,, of ander gameconsole met vrienden.

 

Heb hem vandaag ook binnen gekregen maar nergens een optie te vinden om de apn aan te passen dit lost het probleem in 1 keer op klantenservice uur aan de telefoon gehad die jongen die ik aan de lijn had heeft echt zijn best gedaan op het op te lossen maar helaas niet gelukt gelukkig heb ik nog 2 oudere liggen waar het wel kan dus ik hoop dat er voor die nieuwe ook een oplossing komt anders koop ik misschien zelf een lte router met buiten antenne wel zonde van het geld want die andere gaat liggen weg rotten in de kast en vindt het persoonlijk ook wel jammer dat je met een sim only voor 4g thuis aleen de langzame kan afsluiten

Reageer