Vraag

4 g voor thuis wordt niet geregeld

• 26 april 2019
  • 1 reactie
  • 1114 Bekeken

Eind maart heb ik telefonisch een 4g voor thuis abonnement met een van de service medewerkers besproken. Ik zou een éénjarig abonnement ontvangen met korting. De afspraak die ik toen heb gemaakt is een abonnement van 40 euro per maand, met 90 euro extra kosten voor het apparaat. Op de 19e zouden jullie het abonnement incl. router komen leveren.
Tijdens deze levering bleken jullie een factuur te hebben gemaakt die niet klopt. Er stond ineens een tweejarig abonnement aangekruisd (?), waarbij tevens de korting niet was meegenomen. Ik heb jullie toen ter plekke gebeld. Jullie gaven aan dat ik het dan maar niet moest tekenen en dinsdag weer terug moest bellen. Er kon hierover niets genoteerd worden en er kon geen terugbelverzoek geplaatst worden. Gezien het Pasen betrof, kon ik dinsdag pas weer terug bellen. Nu heeft de bezorger bij mij aangegeven dat ik niets hoefde te doen en dat jullie mij zouden contacteren. Ik kon een nieuwe afspraak maken met de bezorgdienst en dan zou in de tussentijd alles geregeld worden.
Omdat ik gisteren nog steeds niets had gehoord, heb ik contact met jullie opgenomen. Ik heb tijdens dit gesprek aangegeven wat ik had afgesproken met de sales afdeling, dat de router de volgende dag geleverd zou worden en dat ik het internet na dit weekend al nodig zou hebben. Uw collega heeft bij mij aangegeven dat ze dacht dat het om een korting met een bedrag van € 42,50 zou gaan. Zij heeft als oplossing aangedragen dat zij nog los een factuur van € 90,00 zou sturen en na het tekenen van het abonnement, dat ondertussen niet meer aangepast kon worden, het abonnement zou wijzigen naar een éénjarig abonnement. Daarnaast zou ik mijn oorspronkelijke korting behouden. Ik heb haar gevraagd dit naar mij toe te e-mailen, omdat ik dat graag zwart-op-wit wilde hebben voor ik het contract tekende. Ze gaf aan dat ze alles genoteerd had en mij hierover per e-mail zou informeren. Ik heb geen e-mail gehad.
Vandaag kwamen ze het pakket en het abonnement opnieuw leveren. Vlak voor de levering heb ik wederom contact met jullie gezocht. Nergens is iets terug te vinden van de afspraak die ik gisteren met uw collega heb gemaakt. Het advies vanuit jullie is, dan maar niet tekenen, of het abonnement tekenen en gebruik maken van mijn bedenktermijn. Omdat ik nog aan de telefoon hing met jullie terwijl de bezorger bij mij in huis alles aan het afhandelen was, heb ik het contract getekend op vertrouwen dat alles alsnog geregeld zou worden. Na het tekenen van het contract, waar nog steeds twee jaar, ipv 1 jaar op aangegeven staat, kreeg ik jullie weer aan de telefoon. Toen werd aangegeven dat ik toch maar het product moet retourneren en het op deze manier moet proberen.
Ik ben een persoon met een behoorlijk lange adem, maar dit veroorzaakt zelfs bij mij een stuk onbegrip. Jullie hebben mij een product verkocht en vervolgens moet ik maar alle moeite doen om het product te verkrijgen? Afspraken kunnen niet zwart-op-wit vastgelegd worden en een terugbelverzoek kan niet gemaakt worden. Ik wil graag benoemen dat ik vind dat ik erg klantonvriendelijk behandeld word. Het zou prettig zijn om ergens een excuses te ontvangen, omdat ik me toch haast niet kan voorstellen dat dit de gebruikelijke gang van zaken bij jullie is? Met dit bericht wens ik dat jullie aan de oorspronkelijk gemaakte afspraken gaan voldoen. Ik heb een 2-jarig abonnement getekend, die ik niet wens te hebben, uit vertrouwen naar jullie toe. Dit moet omgezet worden naar een éénjarig abonnement van € 40,00 per maand met een éénmalig bedrag van € 90,00. Ik verhuis, zoals ik al aangegeven had, dit weekend naar postcode 8166 JJ. Ik verwacht derhalve dat als het nu niet allemaal geregeld wordt, jullie de router op mijn nieuwe adres op komen halen. Indien dit niet per direct netjes afgehandeld wordt, dan zullen mijn partner en ik nimmer meer gebruik maken van jullie diensten. U kunt bovenstaand bericht aanmerken als een officiële klacht.
Aan mij is nu beloofd dat jullie mij binnen 2 werkdagen contacteren op mijn 06-nummer. Ik zit deze dagen hierdoor zonder internet. Ik zal deze dagen afwachten voor ik verdere stappen onderneem.

Alvast bedankt voor het meedenken.

• Het retourformulier werkt niet! Ik kan dus niet mijn vraag daar kwijt waar het hoort.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Linda,

Ik wil graag met je meekijken. Kun je mij een privébericht sturen met het 097 nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kan ik bij je gegevens en zien wat er aan de hand is.

Reageer