Beantwoord

4g thuis en de bundels en de actuele status

• 10 november 2018
  • 1 reactie
  • 2061 Bekeken

Beste T Mobile,

allereerst dank dat jullie het mogelijk hebben gemaakt om in buiten gebieden normaal
internet hebben.

Deze mogelijkheid bieden jullie nu al een aantal jaar aan en hebben begin dit jaar dit abonnement aangepast / veranderd.

als je het forum leest zie je veel vragen omtrent de grootte van de bundel, de grootte van de aanvuller, extra nacht en weekend bundels en noem maar op

mensen willen er zelfs extra voor betalen!

er zijn ook al vele (simpele) oplossingen in mijn optiek aangedragen zoals bijvoorbeeld

1. eerst de 5gb te verbruiken alvorens aan de gekochte bundel te beginnen
  2. de gb aanvuller te verhogen want 2gb kan je net weer een 20 min netflix kijken
  3. een weekendbundel want daar wordt meer gekeken
  4. een nachtbundel voor downloaden van bestanden
  5. een grotere bundel in het algemeen
  6. een betaalde boost bundel dat je weer bv 100gb extra heb
  7. of desnoods dat je kan opwaarderen voordat je op nul staat
nogmaals in mijn optiek zou minstens 1 of 2 van deze punten vrij makkelijk haalbaar zijn.

maar de verbazing schetst dat er al circa 8 maanden radiostilte is vanuit t mobile op het forum en als er een antwoord kwam was de boodschap "we kijken er serieus naar en er wordt aan gewerkt"

om vervolgens niks meer te vernemen.

als ik voor mijzelf mag spreken stapelen de ergernissen en frustraties zich behoorlijk op en ik ben zelf alleen in het weekend thuis en ik redt het zelfs niet met deze bundel laat staan een gezin met 2 kinderen ofzo...

Ik merk dat het onderwerp denk door frustratie ook dood bloed want we worden voor me gevoel niet als klant meer serieus genomen.

ja we gaan bijna naar 2019 het "unlimited"verhaal draait nu bijna een jaar en er is nog niks zichtbaars aangepast terwijl er legio (betaalde) oplossingen worden aangedragen.

mijn vraag is dan ook.

Beste T mobile wat is de status omtrent de vragen en verbeteringen van 4g thuis en wanneer kunnen we deze verbeteringen verwachten..

Het wordt nu echt tijd dat jullie je verantwoording gaan nemen en wat jullie beloven waar te maken.

dit kan en hoeft geen maanden te duren... sterker nog dit mag geen maanden duren!

ik verneem graag van u

alvast dank

Groet,

Frans
icon

Beste antwoord door David 10 november 2018, 15:39

Hoi Frans,

Bedankt voor jouw bericht! Ik zie dat je hetzelfde bericht ook hebt geplaatst in het "verzameltopic", waar we ook eventuele updates plaatsen. Ik verwacht in de nabije toekomst geen nieuws of veranderingen, maar zodra deze er wel zijn dan plaatsen we dat in het algemene topic.

Aangezien er al een topic is waar verdere discussie gevoerd kan worden, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Frans,

Bedankt voor jouw bericht! Ik zie dat je hetzelfde bericht ook hebt geplaatst in het "verzameltopic", waar we ook eventuele updates plaatsen. Ik verwacht in de nabije toekomst geen nieuws of veranderingen, maar zodra deze er wel zijn dan plaatsen we dat in het algemene topic.

Aangezien er al een topic is waar verdere discussie gevoerd kan worden, gaat dit topic op slot.