Beantwoord

4G voor thuis

• 3 september 2017
  • 5 reacties
  • 162 Bekeken

Beste

Ik woon in België en heb een zeer slechte internetverbinding (kabel). In België worden momenteel nog geen alternatieven aangeboden dus daarom dat ik met de volgende vraag zit. Kan ik als Belg een '4g voor thuis' abonnement afsluiten bij jullie?

Mvg Thomas
icon

Beste antwoord door Snotaapje 3 september 2017, 17:08

Beste ThomasHe,

Jammer genoeg is dat niet mogelijk.
4G voor Thuis kan je alleen gebruiken in Nederland op het T-Mobile NL netwerk. Om 4G voor Thuis te bestellen online heb je een Nederlandse Identiteitskaart, paspoort of een rijbewijs te hebben.

Waar woon je in België. Dan kunnen we kijken of je daar dekking hebt met het T-Mobile netwerk. Als je vlakbij het grensgebied woont.

- Snotaapje
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo, welkom in het forum.
Heb je hier al gekeken?
https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis
Klik een pakket aan en vul je postcode in.

De moderator zal je wel het juiste antwoord geven ik kan er weinig over vinden. 🍀
Reputatie 4
Badge +5
Beste ThomasHe,

Jammer genoeg is dat niet mogelijk.
4G voor Thuis kan je alleen gebruiken in Nederland op het T-Mobile NL netwerk. Om 4G voor Thuis te bestellen online heb je een Nederlandse Identiteitskaart, paspoort of een rijbewijs te hebben.

Waar woon je in België. Dan kunnen we kijken of je daar dekking hebt met het T-Mobile netwerk. Als je vlakbij het grensgebied woont.

- Snotaapje
Beste Snotaapje

We wonen in Hamont (Hamont-Achel), vlak bij de grens dus.

Mvg Thomas
Reputatie 4
Badge +5
Kan je op je mobiel handmatig het T-Mobile NL netwerk kiezen? Zo ja zou je een speedtest kunnen uitvoeren op het netwerk en het hier kunnen plaatsen.
Reputatie 6
Badge +17
Je moet een Nederlandse adres (en volgens mij ook een Nederlandse bank) hebben, anders kun je geen abonnement nemen bij T-Mobile.

Reageer