Beantwoord

4g voor thuis

• 11 juni 2019
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

100gb bundel op. 5gb dag bundel en 2gb aanvuller ook op. Niet meer bijklikken?
Groetjes Monique
icon

Beste antwoord door tmoesel 14 juni 2019, 08:30

Ik heb gewoon internet en hoef niet meer bij te klikken. Dus is mijn vraag is het veranderd dat het nu gewoon onbeperkt is dus niet meer standaard 100gb en daarna gratis aan blijven vullen.
Groetjes Monique

Als de 100GB op is krijg je sowieso automatisch elke dag weer een nieuwe 5GB bundel. Als je daarmee de dag niet doorkomt, kun je die weer aanvullen met steeds 2GB bundels door handmatig bij te klikken. Maar misschien is net weer een nieuwe maand ingegaan, dan begin je de maand eerst weer met een 100GB bundel en zal je (voorlopig) niet meer hoeven bij te klikken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Monique,

De optie om bij te vullen zou je wel moeten hebben. Is dat inmiddels gelukt? Je account is gekoppeld aan je mobiele abonnement dus ik dat ook niet controleren.

Ik hoor graag of het goed gaat met je GB's aanvullen!
Ik heb gewoon internet en hoef niet meer bij te klikken. Dus is mijn vraag is het veranderd dat het nu gewoon onbeperkt is dus niet meer standaard 100gb en daarna gratis aan blijven vullen.
Groetjes Monique
Reputatie 6
Badge +11
Groetjes Monique

Als de 100GB op is krijg je sowieso automatisch elke dag weer een nieuwe 5GB bundel. Als je daarmee de dag niet doorkomt, kun je die weer aanvullen met steeds 2GB bundels door handmatig bij te klikken. Maar misschien is net weer een nieuwe maand ingegaan, dan begin je de maand eerst weer met een 100GB bundel en zal je (voorlopig) niet meer hoeven bij te klikken.

Reageer