Beantwoord

4G voor thuis.

• 15 juli 2019
  • 1 reactie
  • 2811 Bekeken

Vraagje ik zie via de app dat ik 100GB heb en dagelijks 5GB welke word eerst gebruikt? ik zie dat de 100gb eerst leeg gaat.. wat ik onnodig vind omdat ik over 3 weken lekker mag gaan bijklikken dan.. kan dit ook worden veranderd? aangezien er zometeen 5 mensen op het netwerk zitten en alleen ik toegang heb tot het account dus als het op is kan niemand het bijvullen.
icon

Beste antwoord door Hajar 23 juli 2019, 09:27

Hi Manolito,

Het klopt inderdaad dat je bij een 4G voor Thuis unlimited start met de 100GB bundel. Hoewel de 5GB bundel (met aanvullen) al wel klaar staat, wordt die nog niet gebruikt. Zodra de 100GB bundel op is ga je over op de 5GB bundel. Dit kan niet aangepast worden. Je zou kunnen overwegen om "automatisch inloggen" via My T-Mobile aan te zetten, zodat ze kunnen aanvullen vanaf de verbinding.

Ik hoop dat je zo verder komt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Manolito,

Het klopt inderdaad dat je bij een 4G voor Thuis unlimited start met de 100GB bundel. Hoewel de 5GB bundel (met aanvullen) al wel klaar staat, wordt die nog niet gebruikt. Zodra de 100GB bundel op is ga je over op de 5GB bundel. Dit kan niet aangepast worden. Je zou kunnen overwegen om "automatisch inloggen" via My T-Mobile aan te zetten, zodat ze kunnen aanvullen vanaf de verbinding.

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer