Beantwoord

4g voor thuis: gebruik de 2gb aanvuller als buffer

Ik had tot voor kort het idee dat de 2gb aanvuller als een soort extra buffer fungeert zodat je je maandelijkse 100gb een beetje kan aanlengen en zo niet last hoeft te hebben van onderbrekingen in je internet voor de maand/gb's op zijn.

Vandaag merkte ik dus op dat die 2gb onaangeraakt blijft tot je 100gb en dagelijkse 5gb op zijn.

Ik snap natuurlijk het systeem waarin je gebruikers een soort drempel geeft om een overbelasting of commercieel gebruik te voorkomen.

Daarom lijkt het me een prachtig idee om het zo te laten werken dat je ten tijde van je 100gb elke dag je gb-krediet als het ware kan aanvullen zodat je als gebruiker het verbruik veel beter kan timen met het eind van de maand. Hiermee hanteer je alsnog die drempel om oneigenlijk gebruik te voorkomen.

Food for thought?

Mvg Yves
icon

Beste antwoord door David 12 december 2018, 10:00

Hi Yves,

Food for thought is natuurlijk altijd meer dan welkom! We hebben echter geen veranderingen gepland voor Unlimited 4G voor Thuis in de komende maanden. Hoe het daarna gaat, is ook niet duidelijk, dus ik verwacht voorlopig geen aanpassingen in de manier van het gebruik.

Je kunt in dit topic ook meer lezen in de vorm van updates vanuit ons. Sorry dat we je feedback voor nu terzijde moeten schuiven. Je kunt in ieder geval reacties en opmerkingen over 4G voor Thuis in dat topic achterlaten. Eventuele updates zullen ook daar worden geplaatst.

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Yves,

Food for thought is natuurlijk altijd meer dan welkom! We hebben echter geen veranderingen gepland voor Unlimited 4G voor Thuis in de komende maanden. Hoe het daarna gaat, is ook niet duidelijk, dus ik verwacht voorlopig geen aanpassingen in de manier van het gebruik.

Je kunt in dit topic ook meer lezen in de vorm van updates vanuit ons. Sorry dat we je feedback voor nu terzijde moeten schuiven. Je kunt in ieder geval reacties en opmerkingen over 4G voor Thuis in dat topic achterlaten. Eventuele updates zullen ook daar worden geplaatst.

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.