Sticky

4G voor Thuis klets

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Hey allemaal,

Leuk dat je komt kijken in het 4G voor Thuis kletstopic. In dit topic kun je, de naam zegt het al, lekker kletsen. Dit mag over 4G voor Thuis gaan maar kan ook off-topic zijn. 🙂

Zo ben ik wel benieuwd naar wie hier allemaal actief zijn: Wie ben je, wat doe je en waarom gebruik je 4G voor Thuis?

21 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Ik zal zelf wel even aftrappen. Ik ben Amy en ik ben onderdeel van het Community Team hier op het forum. In dit voorsteltopic kun je meer lezen over wie ik ben.

Mij zal je vaak tegenkomen als je actief bent op het T-Mobile Forum. Ik help graag met het oplossen van je vragen maar ik klets ook graag mee hier of in de T-Room 😉
Hoi, het is best leuk om hier even te kletsen en jammer dat er na 1 maand nog niemand iets te kletsen heeft.

Maar wat ik mij nu afvraag, wat zijn de kosten voor 4G thuis? Ik heb het hele internet afgekeken (incl. de forum) maar ik kan geen prijzen vinden. Iemand die daar iets meer over kan vertellen? En hoe kan ik inzien hoeveel data ik nu thuis verbruik, volgens mij is dat best veel en ik vraag me dan ook af of het slim is om over te stappen.

Is dit meer een abonnement voor mensen die wel sneller internet willen maar geen andere keuze hebben en daarom dat ze kunnen kiezen voor T-Mobile Thuis?
Reputatie 4
Badge +4
Goedenavond "Serviceweb",

Zelf denk ik dat deze dienst het meest interessant is voor "buitengebieden" waar vast internet soms niet boven de 3 Mbps down/ 1 Mbps up uitkomt.
Voor collectief glasvezel aanleg (mits er plannen liggen) worden enorme bijdragen gevraagd van bijvoorbeeld €3000 per adres!

Bij voldoende dekking biedt T-Mobile dan een te overwegen alternatief (zonder eerst 3 ruggen neer te leggen).

Meer info vond ik in de volgende links:

https://tweakers.net/nieuws/112951/t-mobile-houdt-nieuwe-test-met-4g-voor-thuisinternet.html

https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis#ro5
Bedankt HarryMe
Hoi, ik ben Jempi en ben net nieuw op dit forum en moet mijn weg nog zien te vinden hier. Ik mag met trost zeggen dat ik 1 van de 50 deelnemers bent geweest die heb mogen deelnemen in het eerste 4Gvoorthuis pilot. Ik denk dat we er in geslaagd zijn om een goede basis te hebben gelegd voor een fantastische product waarmee we heel veel mensen blij kunnen maken.

Amy schreef:

Hey allemaal,

Leuk dat je komt kijken in het 4G voor Thuis kletstopic. In dit topic kun je, de naam zegt het al, lekker kletsen. Dit mag over 4G voor Thuis gaan maar kan ook off-topic zijn. 🙂

Zo ben ik wel benieuwd naar wie hier allemaal actief zijn: Wie ben je, wat doe je en waarom gebruik je 4G voor Thuis?

Reputatie 6
Badge +17
Ik heb geen 4G voor thuis, maar ik ben eigenlijks wel benieuwd als mensen het gebruikt hebben voor online gaming, en als het beter is dan xDSL (qua lag/latency).
Reputatie 7
Badge +15
jeve schreef:

Hoi, ik ben Jempi en ben net nieuw op dit forum en moet mijn weg nog zien te vinden hier. Ik mag met trost zeggen dat ik 1 van de 50 deelnemers bent geweest die heb mogen deelnemen in het eerste 4Gvoorthuis pilot. Ik denk dat we er in geslaagd zijn om een goede basis te hebben gelegd voor een fantastische product waarmee we heel veel mensen blij kunnen maken.

Welkom hier Jempi! Misschien is het leuk om jouw video hier te delen? :8
Amy schreef:

jeve schreef:

Welkom hier Jempi! Misschien is het leuk om jouw video hier te delen? :8

Ja is leuk, als het filmpje volgende week online gaat kunnen we hem delen
Reputatie 3
Hallo pilovali, mijn zoon gebruikt 4G voor thuis voor online gaming op de PC en hij is erg tevreden. Voorheen was het slecht met onze slome ADSL maar tegenwoordig reageert alles erg goed volgens hem en speelt hij nu online tegen of met zijn vrienden.
Reputatie 6
Badge +17
Dankje Peter, dat is fijn om te horen.
Reputatie 4
Badge +4
Voor wie meer info wil,
het staat nu duidelijker op de site van T-Mobile:

www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis
Hier mijn filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=u1TqdLlBQ18&feature=youtu.be
Reputatie 6
Badge +17
Leuk filmpje, Jeve. Ik hoop dat je er veel plezier aan hebt 😃
Reputatie 5
Omdat ik T-Mobile thuis momenteel aan het testen ben heb ik ook een blogitem hierover geschreven ; https://www.netblade.nl/2016/10/19/techniek-4g-thuis-van-t-mobile-introductie/
Volgende week zal ik de buitenantenne bespreken
Reputatie 5
Badge +11
Hi all,

We zijn erg benieuwd in welke regio's er veel behoefte is aan 4G voor Thuis, bijvoorbeeld omdat er geen goede alternatieven zoals glasvezel of kabel beschikbaar zijn. Willen jullie eens meedenken in dit topic?

Thanks! 😃
Reputatie 3
ik heb een reactie achtergelaten in het topic dat Dennis hierboven noemt.
Goedendag,

Sinds afgelopen zaterdag werkt 4gvt.

Na wat aanloopproblemen met het activeren van het abonnement uiteindelijk toch verbonden.
Snelheid en verbinding zijn super.
Alleen ging de data erg hard, zag achteraf dat het door speedtesten kwam. Als datavrij muziek streamen kan, kan speedtest toch ook wel toegevoegd worden bij data vrij? of denk ik te simpel?

Tot nu toe tevreden!
Reputatie 3
@vincent. Je wens staat al in dit topic : https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/work-progress-ideeen-4g-voor-thuis-269829
groet Peter
Reputatie 3
Badge +11
Jempi, een van onze allereerste pilot deelnemers van 4G voor Thuis, was benieuwd naar de ervaringen van de eerste leden van deze testgroep. Ben je een van de groepsleden of wil je gewoon jouw ervaring over 4G voor Thuis delen, neem dan een kijkje op dit topic! Laat gerust een reactie achter! 😃
Voor de mensen die mij niet kennen hier het filmpje dat destijds gemaakt is tijdens de ontwikkeling van 4Gvoor thuis.

jeve schreef:

Hier mijn filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=u1TqdLlBQ18&feature=youtu.be

Ik heb 4Gvoorthuis nog steeds en na alle tevredenheid zal ik het nog wel houden.
ik ben zo benieuwd naar de mensen die in de pilot groep zaten hoe het met hun gaat. En hun bevindingen met 4gvoorthuis

Ik heb nu wel een uitdaging waar ik een oplossing voor moet hebben.

Mijn KPN koperlijn is nu officieel dood verklaard. er zit een onherstelbare breuk in en precies onder de snelweg waar ze niet bij kunnen. Aangezien dat ik de enige bent die aan deze 6,5 km koperlijn zit word deze niet meer gemaakt.

Nu moet ik een telefoonverbinding maar ik begreep dat via deze huawai modem niet gebeld kan worden. Er zitten wel 2 tel aansluitingen. Dat is nu de uitdaging die ik opgelost wilt hebben.

Bas schreef:

Jempi, een van onze allereerste pilot deelnemers van 4G voor Thuis, was benieuwd naar de ervaringen van de eerste leden van deze testgroep. Ben je een van de groepsleden of wil je gewoon jouw ervaring over 4G voor Thuis delen, neem dan een kijkje op dit topic! Laat gerust een reactie achter! :D

Reageer