Beantwoord

4G Voor thuis onbeperkt?

• 11 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 234 Bekeken

Hallo,

Ik ben op het punt om een definitieve keuze te maken omtrent de provider voor een 4G voor thuis abonnement. KPN heeft een onbeperkt abonnement tot haar beschikking en daar wil ik ook graag gebruik van maken. Mijn vraag aan T-mobile is of dat in de nabije toekomst zo'n vergelijkbaar abonnement ook bij jullie kan worden afgesloten (Geen datalimiet). Als dat het geval is, dan wil ik namelijk wachten en voor T-mobile gaan omdat mijn ervaring met T-mobile altijd erg subliem is geweest.

Het is natuurlijk geen moeilijke keuze tussen 100GB per maand of onbeperkt.

Om nogmaals terug te komen bij het begin, het betreft een 4g voor thuis abonnement en geen mobiel abonnement.

Mvg,

Stefano
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 augustus 2017, 11:17

Hoi Stefano,

Dat is inderdaad een terechte vraag! Natuurlijk willen wij jou en anderen niet kwijtraken aan KPN en zijn wij de mogelijkheden aan het onderzoeken. Op dit moment heb ik daar nog geen verdere informatie over, maar zodra er meer bekend is, zal dat in dit topic aangegeven worden! Om dubbele topics en verwarring te voorkomen, zal ik deze dan ook sluiten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Stefano,

Dat is inderdaad een terechte vraag! Natuurlijk willen wij jou en anderen niet kwijtraken aan KPN en zijn wij de mogelijkheden aan het onderzoeken. Op dit moment heb ik daar nog geen verdere informatie over, maar zodra er meer bekend is, zal dat in dit topic aangegeven worden! Om dubbele topics en verwarring te voorkomen, zal ik deze dan ook sluiten.