Beantwoord

4G voor thuis opzeggen

• 12 september 2018
  • 8 reacties
  • 3380 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik wil graag 4G voor thuis opzeggen maar helaas kan ik nergens online vinden. Ik heb ook naar de klantenservice gebeld en kreeg te horen dat 4G voor thuis onder mobiel valt en de klantenservice is tot 20:00 uur open 😞. Omdat ik niet tot morgen wil wachten, probeer ik via deze weg. De rede dat ik wil opzeggen omdat ik nu vaste internet heb is 4G voor thuis overbodig.
Kan ik via deze weg opzeggen of moet ik nogmaals naar de klantenservice bellen? Naar welk nummer moet ik bellen om bij de juiste klantenservice te komen? Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt 🙂
icon

Beste antwoord door Hajar 13 september 2018, 12:35

Hi,

Op onze Community helpen we je ook graag verder! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een 4G voor Thuis abonnement hebt en die is maandelijks opzegbaar, dus je mag het abonnement sowieso opzeggen. Ik heb direct een case voor je aangemaakt om je abonnement stop te zetten. Er geldt wel een opzegtermijn van 1 maand dus bij deze wordt je abonnement op 13-10-2018 stopgezet. Ik heb je ook een bevestiging gestuurd per e-mail.

Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Op onze Community helpen we je ook graag verder! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een 4G voor Thuis abonnement hebt en die is maandelijks opzegbaar, dus je mag het abonnement sowieso opzeggen. Ik heb direct een case voor je aangemaakt om je abonnement stop te zetten. Er geldt wel een opzegtermijn van 1 maand dus bij deze wordt je abonnement op 13-10-2018 stopgezet. Ik heb je ook een bevestiging gestuurd per e-mail.

Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Hi Hajar,

Ik ben zeer tevreden. Moet ik de modem terugsturen naar jullie? Zoja naar welk adres moet ik opsturen?
Reputatie 6
Badge +11
Het is nog het oude 4GvT abo en daarbij is de moidem jouw eigendom geworden. Dus je kan het misschien op markrtplaats te koop zetten of anders als backup op de plank laten staan.
Goedendag. Ik lees hier dat je maandelijks kan opzeggen, terwijl toen ik dit op fb messenger aankaartte ze zeiden dat dit niet kan en alle resterende maanden betaald moeten worden? Mijn internetverbruik is belachelijk hoog, terwijl ik op 4g bij mijn kpn abbonnement nog nieteens de helft verbruik met dezelfde activiteiten. Helaas is mijn eerste maand net voorbij en in die tijd is het probleem nog niet opgelost. Inmiddels reageert ook niemand meer op fb messenger.
Reputatie 6
Badge +11
'eerste maand net voorbij' betekent dus dat je het nieuwe Unlimited 4G voor Thuis abo hebt en dat is een 1 of 2 jarig contract. Het oude 4G voor Thuis wat wel maandcontract is wordt sinds enig Januari niet meer verkocht.
Je kan ook in jouw abo voorwaarden kijken, daar staat het ook in, je hebt er geen Facebook enz voor nodig.
Als het verbruik te hoog is kun je voor alle apparaten nagaan wat het verbruik is, indien mogelijk. Als dat niet zichtbaar is, dan in je 4GvT modemrouter een budget instellen of een extra router en/of switch kopen waarme je per willekeurig apparaat het verbruik kan zien en beperken.
Hallo. Bedankt voor de informatie, dat las ik niet erbij inderdaad, dan kan ik dus helaas niet maandelijls opzeggen en hebben ze dus gelijk dat dat niet kan. Qua verbruik ben ik bezig in een ander eigen topic inderdaad. Ook daar las ik over een switch en ga ik achteraan waar zoiets te krijgen is. Bedankt.
Beste,

Graag zou ik mijn T-Mobile voor thuis abonnement opzeggen.

Het abonnement werd verkocht als unlimited data, ik moet echter continue 'opwaarderen' met stukjes van 2GB. Zakelijke Skypegesprekken met klanten worden halverwege onderbroken, en in mijn vrije tijd houdt de film er mee op omdat ik tussentijds moet opwaarderen.

Hoor graag,
Berend
Reputatie 6
Badge +11
Beste,

Graag zou ik mijn T-Mobile voor thuis abonnement opzeggen.

Het abonnement werd verkocht als unlimited data, ik moet echter continue 'opwaarderen' met stukjes van 2GB. Zakelijke Skypegesprekken met klanten worden halverwege onderbroken, en in mijn vrije tijd houdt de film er mee op omdat ik tussentijds moet opwaarderen.

Hoor graag,
Berend

Het concept van 'Unlimited' van T-Mobile confronteert menig U4GvT gebruiker keihard met het feit dat het internet beperkt is, n.l. dat het een 100GB bundel is, daarna valt het internet uit. Het staat wel ergens verborgen genoemd, maar de meeste mensen zien het niet. Ze geloven dat Unlimited onbeperkt is.

Opzeggen gaat alleen nadat je minimale contractperiode van 1 of 2 jaar voorbij is en dan is er een maand opzegtermijn. Kijk daarvoor in je contract hoelang je nog moet.
Binnen de 1 of 2 jaar kun je ook wel van het abo af, je kan de resterende abo termijn afkopen tegen 50% van de nominale maandbedrag maal het aantal resterende maanden.

Reageer