Beantwoord

4G voor thuis proberen

• 19 april 2019
  • 4 reacties
  • 2687 Bekeken

Beste,

Ik zou graag 4G voor thuis willen proberen. Ik wil het gebruiken op een plek waar mobiel ontvangst nogal wisselend is en ik wil eigenlijk zeker weten dat het werkt voordat ik een abonnement afsluit. Is dat mogelijk. En ik denk ikk dat ik een buiten antenne nodig heb omdat ik in huis sowieso geen bereik heb. Voor mobile telefonie gebruik ik nu Vodafone en KPN dus ik ben heel benieuwd hoe T-Mobile het hier doet.

En het is eigenlijk ook tijdelijk totdat glasvezel in ons buitengebied wordt aangesloten dus vroeg ik me ook af of er een maandelijks opzegbaar abonnement is.

Met vriendelijke groet,
William.
icon

Beste antwoord door Folkert 19 april 2019, 10:56

Beste William,

Kijk als eerste even op de dekkingskaart hoe de dekking op jouw locatie is en kijk ook even op 4G Masten om te zien waar de T-Mobile masten precies staan om de beste plek voor het 4G modem in de toekomst te vinden. Kijk op die plek in huis hoe je 4G dekking is. Wellicht ken je iemand met een TM mobiel abonnement die een snelheidstest kan uitvoeren.

Bekijk van te voren goed de voorwaarden en limieten (snelheid en hoeveelheid data per maand) zodat daar later geen misverstanden over ontstaan.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Folkert,

Dank, ik zal deze eens doornemen en ik wil inderdaad een consumenten abonnement afnemen.

Groet,
William.
Reputatie 7
Badge +18
Beste William,

Dit zijn de aanvullende voorwaarden 4G voor thuis, een aanvulling op de algemene voorwaarden voor consumenten. Ga er even vanuit dat je geen zakelijk abonnement wilt afsluiten.

Groet, Folkert
Dank je Folkert,

Ik had inderdaad al even op de dekkingskaart gekeken en daarom wil ik het ook graag even proberen voor ik echt een abonnement af ga nemen. De dekkingskaart geeft al aan dat het niet optimaal is.

Heb je misschien ook een linkje naar de voorwaarden en dan met name wat 'niet goed, geld terug' inhoud en wanneer je daar aanspraak op kan maken.

Ik zal eens in mijn omgeving kijken of ik iemand ken met een T-Mobile abbonement maar dat is normaal gezien toch Vodafone of KPN omdat die hier gewoon het betere bereik hebben.

Groet,
William.
Reputatie 7
Badge +18
Beste William,

Kijk als eerste even op de dekkingskaart hoe de dekking op jouw locatie is en kijk ook even op 4G Masten om te zien waar de T-Mobile masten precies staan om de beste plek voor het 4G modem in de toekomst te vinden. Kijk op die plek in huis hoe je 4G dekking is. Wellicht ken je iemand met een TM mobiel abonnement die een snelheidstest kan uitvoeren.

Bekijk van te voren goed de voorwaarden en limieten (snelheid en hoeveelheid data per maand) zodat daar later geen misverstanden over ontstaan.

Groet, Folkert

Reageer