Beantwoord

4G voor thuis router maakt geen contact met mobiel netwerk


Goedemiddag, hebben jullie tips voor me?

Ik heb online een 4 g voor thuis router met SIM aangevraagd en geleverd gekregen.
Als ik het toestel installeer krijg ik wel een wifi signaal, bovendien kan ik inloggen in de router, echter hij blijft aangeven dat er geen verbinding is met het internet. Wat kan ik doen?

Hartelijke groet,
Jan-Willem
icon

Beste antwoord door JWLeonieke 28 januari 2019, 11:00

Dank je tmoesel!

Heb zojuist met de klantenservice gebeld (lastig te vinden trouwens, dat telefoonnummer)

De SIM bleek inderdaad nog niet geactiveerd.
Als het goed is over 30 minuten wel.

Dank voor je reactie!

Groet, Jan-Willem

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Het kan zijn dat de SIMkaart nog niet geactiveerd is.

Probeer hem anders even in een smartphone.

Of kijk op MyT-Mobile voor de SIMkaart (extra account ervoor aanmaken) wat de status is.

Of wat meldt de home/inlogpagina van de router? B.v. hoeveel signaalsterkte balkjes?
Dank je tmoesel!

Heb zojuist met de klantenservice gebeld (lastig te vinden trouwens, dat telefoonnummer)

De SIM bleek inderdaad nog niet geactiveerd.
Als het goed is over 30 minuten wel.

Dank voor je reactie!

Groet, Jan-Willem
Reputatie 5
Badge +8
JWLeonieke schreef:

Dank je tmoesel!

Heb zojuist met de klantenservice gebeld (lastig te vinden trouwens, dat telefoonnummer)

De SIM bleek inderdaad nog niet geactiveerd.
Als het goed is over 30 minuten wel.

Dank voor je reactie!

Groet, Jan-Willem


OK, dank voor de feedback van wat de oorzaak was.

Reageer