Beantwoord

4G voor Thuis signaal valt weg, geeft wel aan signaal te hebben

Mijn Huawei werkt prima.

Enkel ongeveer 2x per dag geen signaal terwijl hij dit wel aangeeft op het Huawei toestel en ook te zien is op mijn iMac en iPhone en iPad.
Ik zet dan de Huawei met aan/uitknop uit, even later weer verbinding.

Is dit euvel op te lossen.
icon

Beste antwoord door tmoesel 19 augustus 2017, 11:34

T-Mobile reset minimaal iedere 24 uur elke mobiele verbinding vanuit hun infrastuctuur. Dat is voor de miljoenen smartphones niet zo'n probleem, maar voor Thuis/vast internet kan het tot problemen leiden, vooral als het midden overdag tijdens je werk is en je b.v. op een site een formulier aan het invullen was, dan kan het tot veel problemen leiden.

Had gisteren ook weer zo'n geval, heeft al met al weer een half uur gekost. En vannacht laat in de nacht maar weer expliciet een disconnect + connect gedaan, zodat dit Zwangstrennung tijdstip weer steeds in de nacht plaatsvindt. Dan is de kans op problemen daardoor het kleinst, ook al heeft me dat ook al een keer een puur uur repareren/aanpassen gekost.

Je kan via onderstaande zoektocht wel meer klachten etc vinden:
https://forum.t-mobile.nl/search?q=Zwangstrennung

en staat ook hier al op de lijst met Work in progress & ideeën 4G voor Thuis

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
T-Mobile reset minimaal iedere 24 uur elke mobiele verbinding vanuit hun infrastuctuur. Dat is voor de miljoenen smartphones niet zo'n probleem, maar voor Thuis/vast internet kan het tot problemen leiden, vooral als het midden overdag tijdens je werk is en je b.v. op een site een formulier aan het invullen was, dan kan het tot veel problemen leiden.

Had gisteren ook weer zo'n geval, heeft al met al weer een half uur gekost. En vannacht laat in de nacht maar weer expliciet een disconnect + connect gedaan, zodat dit Zwangstrennung tijdstip weer steeds in de nacht plaatsvindt. Dan is de kans op problemen daardoor het kleinst, ook al heeft me dat ook al een keer een puur uur repareren/aanpassen gekost.

Je kan via onderstaande zoektocht wel meer klachten etc vinden:
https://forum.t-mobile.nl/search?q=Zwangstrennung

en staat ook hier al op de lijst met Work in progress & ideeën 4G voor Thuis

Reageer