Beantwoord

4G voor thuis te langzaam

Enkele dagen geleden heb ik mijn T-Mobile 4G Unlimited voor Thuis sim ontvangen. Gebruik hem nu in een Huawei 4G modem. Ik merk echter dat de snelheid te langzaam is om als vervanging te dienen voor een reguliere internetverbinding. Erg jammer! Met 100GB was dit product echt prima, maar de snelheid van 4G op mijn iPhone X ligt 4 keer zo hoog op 100Mb. De sim van 4G voor Thuis komt slechts tot 25Mb op dezelfde locatie. Denken jullie dat er nog iets aan die lage snelheid gedaan gaat worden? Zo niet, dan is het geen goed alternatief.

Thx!
icon

Beste antwoord door Wiecher 7 april 2018, 20:38

Dat is de maximale snelheid die ze bieden bij dit product.
Met Unlimited 4G voor Thuis kun je snelheden behalen tot 25 Mbps download en 25 Mbps upload.

https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 1
Dat is de maximale snelheid die ze bieden bij dit product.
Met Unlimited 4G voor Thuis kun je snelheden behalen tot 25 Mbps download en 25 Mbps upload.

https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis
Jep! Dat heb ik ook begrepen. Waardoor mijn advies is om een 'gewoon' Unlimited abonnement te kopen en die sim in een router te gebruiken 5GB dataverkeer per dag = 150GB per maand. Meer dan 4G voor thuis en 4 keer zo snel. Ik vind 4G voor thuis een merkwaardige propositie 😃
Reputatie 1
Tja dat risico kun je nemen natuurlijk................ al is dat product weer niet bedoeld voor grote data overdrachten. Maar dat weet jezelf ook vast wel 😉
Dan vraag ik me af waarom ze het 'unlimited' noemen. Of staan er bij elke reclame-uiting aanhalingstekens bij? 🙂
Reputatie 1
Bij TMob is niets unlimited zonder haken en ogen.
Er zijn talloze topics te vinden over het onnozele gedoe over het aanvul gedeelte die iedereen frustreert behalve TMobile zelf.
Tja, 4G voor thuis gaat weer terug in het doosje en retour naar Den Haag. Toch maar Dat 200Mb abonnement van Ziggo in plaats van het geknijp van TM.
Reputatie 6
Badge +11
@drekkween
Dan ben je in 16 seconden door je bundel heen... 200Mb? tiepfout?
Nee, want de gebruikshoeveelheid blijft hetzelfde.
Reputatie 6
Badge +11
@drekkween
Het is niet echt duidelijk wat je nou met wat probeert te vergelijken. Het enige is dat je aangeeft U4GvT een snelheidslimiet heeft van 25Mbps DL en 25Mbps UL, wat ook in de FAQ te lezen valt. Dit is na ruim een jaar van het oude 4GvT (niet geknepen) ingevoerd sinds 29 januari 2018. Dat dit zomaar weer even verandert lijkt me sterk.

Voor mij zijn realistisch gezien die snelheden een goed alternatief voor ADSL 1,6 Mbps DL en 0,6 Mbps UL. 4G is de enige optie bij mij. Als je ook nog b.v. coaxkabel hebt liggen (van een concurrent) zou ik daar maar blij mee zijn.

Heb je een internet applicatie die met 25Mbps of minder niet werkt?
Waarom is 4g thuis zo langzaam en wordt er geadverteerd met supersnel mijn KPN app werkt er nog geen eens op en heb het gekocht met een tablet om KPN tv te kijken mijn 3 andere tmobile abonnementen zijn 4 keer zo snel erg slecht dit
Supersnel internet 25 Mb geknepen wat een giller ze hebben me mooi voor de gek gehouden dat abbonement te verkopen met een huawei tablet t5 erbij kan nog geen eens me KPN tv app op kijken goed gedaan klant met 4 abonnementen van t- mobile en nu niet willen helpen om het om te zetten naar gewoon tablet abbonement goed bezig 👍🏻👍🏻Hoe verlies je klanten
Supersnel 4g voor thuis maar geen tv mee kunnen kijken bedankt t-mobile
Reputatie 6
Badge +11
Met 25Mbps kun je makkelijk standaard HD tv kijken, er zal wel iets anders aan de hand zijn.
Laat maar eens resultaten van een speedtest zien die je gedaan hebt op een via ethernetkabel aangesloten computer.
Heb mobiel internet?
Reputatie 6
Badge +11
Heb mobiel internet?

In wat voor apparaat zit die 4GvT SIMkaart?
Op dit moment doet mijn 4g voor thuis het helemaal niet. Dat terwijl er geen storingen zijn in het 4g netwerk. De router aan en uit zetten werkt ook niet. Hebben meer mensen hier last van? Regio Oldenzaal.
Wat kan ik er nog meer aan doen?

Reageer