Beantwoord

4G voor Thuis voor onderweg

• 13 november 2016
  • 9 reacties
  • 526 Bekeken

Is 4G voor thuis alleen op de vaste locatie of ook onderweg te gebruiken met een laptop.
Dit staat nergens vermeld op de T-Mobile Pagina van 4G voor thuis.
icon

Beste antwoord door peter4GT 13 november 2016, 14:56

De huawei 5186 heeft geen ingebouwde accu en kan ook niet op batterijen. Je zal dus altijd een stopcontact nodig hebben. Je kan de simcard wel in een wifi-dongle voor je laptop doen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Is 4G voor thuis ALLEEN OP DE VASTE LOCATIE OF ook ONDERWEG TE GEBRUIKEN MET EEN LAPTOP.
Dit staat nergens vermeld op de T-Mobile Pagina van 4G voor thuis.

Hoi Musicman,

Je kunt de modem overal aansluiten waar mogelijk. Dus mocht je inderdaad in de auto een 'stroompunt' voor de modem hebben, dan zou je het inderdaad als AP voor je laptop kunnen gebruiken onderweg. Ik weet niet welk voltage de modem nodig heeft, dat zou je op de adapter moeten nakijken.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Bedankt voor de feedback.
Ik ben bekend met b.v. een Huaweimodem met ingebouwde accu.
Welk merk en welk type modem is het?
Reputatie 6
Hoi,

Het modem dat je geleverd krijgt is een Huawei e5186.

Mvg
kOEN Is het mogelijk om de Huawei e5186 aan te sluiten op de laptop of op een externe acculader om voeding te krijgen om de Huawei e5186 op te laden
b.v. als er in de trein met de laptop gewerkt wordt?

Reputatie 3
De huawei 5186 heeft geen ingebouwde accu en kan ook niet op batterijen. Je zal dus altijd een stopcontact nodig hebben. Je kan de simcard wel in een wifi-dongle voor je laptop doen.
Beste Koen Dit antwoord op mijn vraag is heel belangrijk want zoals je zelf op mijn gerichte vragen al kan merken de technische informatie op de T-Mobile Site is niet volledig maar juist door deze vragen kan T-Mobile de website verduidelijken m.b.t. tot dit uitstekende iniatief van 4G Thuis het ook voor de doelgroep zoals ik die al geruime tijd een datasimcardabonnement van T-Mobile met een HuaweiWIFIModem gebruiken.
Koen Ik wil je nogmaals een compliment maken voor de goede feedback.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Musicman,

Super fijn om te horen dat je blij bent met de hulp die je hier al gehad hebt. Bedankt ook voor de gegeven feedback over de webpagina. Ik heb dit doorgegeven aan het team dat deze pagina gemaakt heeft en wellicht kunnen ze het binnenkort al voor je aanpassen om zo meer duidelijkheid te creëren hierover.

Mocht je verder nog ideeën of feedback hebben dan kun je die ook altijd plaatsen in dit forumtopic. 🙂
Beste Lady Amy,

Een goede professionele aktie van U dat U de door mij gegeven feedback over de webpagina doorgezet heeft aan het team dat deze webpagina gemaakt heeft.
Ik ben in het verleden toen ik in het T-Mobilegebouw was en er nog geen WIFI Modems via T-Mobile waren mijn Huawei WIFI modem laten zien en dat is toen ook serieus doorgezet binnen hun team.

Ga zo door op de ingeslagen koers Lady Amy.

Hartelijke groeten en veel succes
Boris ( Musicman )
Reputatie 7
Badge +15
Hey Boris,

Bedankt voor je positieve reactie. Daar maak je mij blij mee zo op de maandag! 😃

We proberen altijd zo veel mogelijk feedback door te zetten in de organisatie. Want als jij ergens tegen aan loopt dan hebben waarschijnlijk nog meer klanten daar mee te maken.

Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden!

Reageer