Beantwoord

Aanvullen terwijl data nog niet op is.

• 19 januari 2019
  • 3 reacties
  • 2113 Bekeken

Ik heb een vraagje over de aanvallers.
Wij hebben unlimited 4G voor thuis, eigenlijk naar tevredenheid!
Echter heb ik al een paar keer contact opgenomen met de klantenservice over een probleem dat ik heb. We hebben zeer regelmatig (bijna dagelijks) dat het internet weg valt. Als ik dan in de app kijk, zie ik dat ik nog lang niet door mijn databundel heen ben. Vervolgens kan ik wel een aanvuller activeren waarna mijn internet weer terug opgepakt wordt. In de meest gevallen werkt dit maar ik heb ook al gehad dat ik alles opnieuw op moest starten, router, TV,.. en duurde het soms 20 minuten voordat ik weer aan de gang ben.
Maar mijn grootse vraag (probleem) is dat mijn internet verbinding stop terwijl de data dus nog niet op is, hoe kan dit? En wat gaat er fout. Er is me beloofd dat ik terug gebeld zou worden over dit probleem maar ik heb tot op heden geen antwoord. En voornamer is, hoe krijg ik dit opgelost....

Een voorbeeldje:
op 5 december was het nog 30 dagen tot ik nieuw tegoed zou krijgen. Op dat moment was er nog 96.451 MB over van de 105.000. (ik had al eens eerder een storing gehad en aangevuld) vervolgens heb ik de mogelijkheid om weer 2GB aan te vullen, dit wordt bevestigd en ik kan weer verder internetten.

Ik hoor graag van jullie.
icon

Beste antwoord door Hajar 12 februari 2019, 11:14

Hi Peter,

Ik had je om 3 screenshots met datum en tijdstip zodat ik dit kan doorzetten naar onze technische afdeling. Zou je die kunnen delen in dit topic? Dan kan ik die in de case delen. Zonder screenshots kunnen zij ook niet verder geven zij aan. Graag zie ik te tegemoet dan zet ik het gelijk door!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi simpelaar,

Kun je mij een privébericht sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Ik kijk dan graag met je mee!
Helaas heeft het contact met Hajar nog niets opgeleverd.

Is er iemand die mij kan en wil helpen.
Het is erg frustrerend als je een serie van 50 min. zit te kijken en 3x data moet aanvullen terwijl er niemand anders van het internet gebruik maakt...

Hopelijk komt er snel een gepaste oplossing.

Groeten
Peter
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Ik had je om 3 screenshots met datum en tijdstip zodat ik dit kan doorzetten naar onze technische afdeling. Zou je die kunnen delen in dit topic? Dan kan ik die in de case delen. Zonder screenshots kunnen zij ook niet verder geven zij aan. Graag zie ik te tegemoet dan zet ik het gelijk door!

Reageer