Beantwoord

Beter internet met 4G?

• 10 juni 2019
  • 2 reacties
  • 3523 Bekeken

Beste T-Mobile Community,

Ik ben het 4mbit internet zat. Ik woon in het buitengebied en zoek al heel lang naar oplossingen. Wij hebben dus ook KPN buitengebied internet, wat ons tot 30mbit internet zou moeten geven. Toen het in het begin aangesloten werd door KPN zat het ook steeds rond de 30mbit downloadsnelheid. Nu, de laatste dagen lijkt alleen het DSL internet (wat 4mbit internet is) gebruikt te worden.

Nu zag ik dat er bij T-Mobile Unlimited 4G voor Thuis is. Ik zou heel blij worden van 25mbit down en up, maar of dit de werkelijkheid is vraag ik mij dus ook af. De speedtest van mijn T-Mobile 4G van mijn telefoon geeft 150mbit down aan. Dus mijn vraag is of dit echt mogelijk is waar ik woon.

Een ander punt is, dat ik op Twitch zou willen streamen, maar dan is er een grote kans dat 100gb mbit niet genoeg is per maand. Is het ook mogelijk om 4G Unlimited voor Thuis zonder limiet te krijgen, of een aangepaste limiet (bijv. 300gb mbit per maand)?

Met vriendelijke groet,
Floor
icon

Beste antwoord door Folkert 10 juni 2019, 21:05

Beste Floor,

Als jouw telefoon 150 Mbps haalt op 4G zit je qua snelheid met 4G voor thuis wel goed! Er zit een limiet van 25 Mbit down/up op en je krijgt 100 Gb per maand welke je onbeperkt handmatig kunt aanvullen. Daar zijn nog geen andere opties voor.

Op de dekkingkaart kun je de dekking voor jouw huis vinden en als je op de honingraatjes klikt zie je wat anderen voor snelheden behaald hebben.

Met vriendelijke groet, Folkert
Bekijk origineel

2 reacties

Ik zou lekker bij KPN blijven, 4g thuis werkt zeker. maar die 100GB is ook lekker snel op en dan Begint het! zit je om de 2gb op je telefoon handmatig de boel bij te vullen, hopeloos! Ik heb door alle ergernissen er maar weer een vertrouwde adsl(4mbit) verbinding naast genomen(voor downloads en Updates enz). Rond jaarwisseling hopelijk eindelijk glasvezel en is al dat gepruts niet meer nodig.
Reputatie 7
Badge +18
Beste Floor,

Als jouw telefoon 150 Mbps haalt op 4G zit je qua snelheid met 4G voor thuis wel goed! Er zit een limiet van 25 Mbit down/up op en je krijgt 100 Gb per maand welke je onbeperkt handmatig kunt aanvullen. Daar zijn nog geen andere opties voor.

Op de dekkingkaart kun je de dekking voor jouw huis vinden en als je op de honingraatjes klikt zie je wat anderen voor snelheden behaald hebben.

Met vriendelijke groet, Folkert

Reageer